Visitor Centre Hardangervidda National Park
Utrolig bra botanikkopplevelse!

Anmeldt 12. august 2021
j_rgensB2548EC
Rjukan, Norge
Fantastisk sted for liten og stor

Anmeldt 9. august 2021
388evens

Anmeldt 12. august 2021

Det er en grunn til at jeg kommer tilbake hit: Stadig noe å lære! Denne gangen var det en drøy times botanikk-runde med veldig kunnskapsrike Erlend. Vi hadde ikke gått mer enn 3 skritt før jeg lærte noe nytt, og sånn fortsatte det. Veldig moro, ikke bare å lære om fjellflora men også litt om hvorfor de forskjellige plantene trives akkurat på stedet de gror. Kjempeinteressant, tusen takk!

Takk, j_rgensB2548EC
ståle r, Guest Relations Manager på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Tusen takk for fin anmeldelse, veldig bra at du synest det er mer å lære her!
Velkommen tilbake.

Anmeldt 9. august 2021

Fantastisk sted. Barna fikk være med på å fange insekter og lære om disse i labben etterpå. Kunnskapsrik botaniker på labben som var god til å formidle til både liten og stor. Veldig koselig betjening på hele senteret. Vi fikk ikke gått naturstien så vi kommer tilbake.

Takk, 388evens
ståle r, Public Relations Manager på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei, takk for at dere gir oss så fin omtale, veldig hyggelig at dere ønsker å komme tilbake!

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Veldig fin opplevelse. Var på besøk der sammen med barnebarn som fikk være med på innsekt jakt og besøk i laboratoriet hvor de ble forklart av biolog om både dyr og insekter. De fikk se på insektene de hadde funnet i mikroskop.
Dette er et tilbud de har i sommer 2021. Håper de fortsetter med det for det anbefales på det varmeste - gøy og lærerikt for både liten og stor.
Veldig serviceinnstilt personal - nydelig vaffel og kakao i kafé - kino med film - flott utstilling og Natursti - og sist men ikke minst en spektakulær utsikt.

Takk, JEA221

Tusen takk for denne tilbakemelding, hyggelig at dere har hatt det fint og lærerikt hos oss.
Velkommen igjen!

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi startet besøket med en nydelig smaksopplevelse med grønnsakssuppe og gulrotkake og vaffel til dessert, utsøkt krem til kaken.
Vår beste naturfagtime fikk vi av Erlend, som hadde en times gjennomgang av villblomster og fugler i en rundløype ved senteret. Meget kunnskapsrike og entusiastiske ansatte som inspirerer besøkende. Her er det veldig mye å oppleve og lære som flotte informative utstillinger.

Takk, bokomneruddilkonnerg
ståle r, Kundeansvarlig på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Tusen takk for besøk og meget hyggelig tilbakemelding på det vi tilbyr gjestene og at det er mye å lære.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 29. juli 2021

Fantastisk opplevelse sammen med 2 barn. Interaktivt og engasjerende for hele familien. Kan fint bruke 4 timer her sammen med barna og de veldig inspirerende og engasjerte senter ansatte. De skapte et ytterligere natur engasjement for oss og viste oss den beste service vi kunne ønske oss. Hele senteret bærer preg av de ansattes engasjement og kunnskap. Barna fikk delta selv på labben og de hadde engasjerende filmer både for gammel og ung.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, solveigirenes
ståle r, Public Relations Manager på Visitor Centre Hardangervidda National Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen takk for veldig fin tilbakemelding og at dere setter pris på våre engasjerte ansatte.
Velkommen tilbake ved en senere anledning!