eDreamsUSD 221
FindHotel
ZenHotels.com
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Anmeldelsen gjelder Vidsyn 72

Hytta har god plass og er i fin stand. Fantastisk utsikt over Gaustatoppen og Rjukan.

Så det som trekker ned.
Møkkete når vi kom (ekstra ille mtp Covid-19)
Masse mygg og ingen myggsikring på noen vinduer. Resultat = varmt som fy inne i hytta.
Tett sluk på ene badet, altså en dusj til 11 personer.
Kun en hyttenøkkel og værst 1 nøkkel til bom. Ikke enkelt mtp logistikk på 4 forskjellig ønsker på hva en skal gjøre.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 200perarnen
Anmeldt 23. juni 2020

Bestilte hytte for helgen 13 til 15 mars, inkl. utvask, kr. 6800,-. Bestillingen ble betalt med kort 3.3.20, men så kom koronaen og Norge ble steng ned 13 mars, denne hytta også. Og av en eller annen merkelig grunn mente dette firmaet at mine penger er deres selv om ingen vare ble levert, verken hytte eller vask. Ser næringen oppfordrer folk til å bestille overnattinger i Norge i disse tider, men styr unna her, skulle noe skje ifm korona, så stjeler de lett pengene dine, trist men sant.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, Jasmin_Park
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Vi var to familier med barn som leide hytte i tre dager ifbm tur opp til Gaustatoppen. Hytta var veldig fin, med god plass og gode senger. Utsikten var upåklagelig, og det var stille og rolig i området. Kommer gjerne tilbake hit en annen gang.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, VidarMe
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

· Flott beliggenhet ifht til turer i område og til Gaustatoppen. God romslig hytte med det meste en trenger. Nytt og fint.
· Det manglet utemøbler og Evt liten grill. Hytta var beregnet til 8 pers, vi var 6 og det var bare to utestoler, ingen bord. Vi vasket hytta slik det var forklart, men det kan ikkje ha vore sjekka etter siste gjester. Masse støv og lo under senger og bord. Vi traff ingen av personal ved utsjekk for å forklare.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, nedzadaf
Anmeldt 16. oktober 2018

Vi var ti personer fra Søstrene Storaas hotell som i år valgte å ta firmaturen ut av egne lokaler og dra på Gaustatoppen. Da passet det perfekt å leie en av disse hyttene. Det var rent og veldig flott innredet. Alle rommene hadde gode senger som var i forskjellig etasje i forhold til oppholdsrommene, dette var bra når noen trakk seg tilbake og andre ville fortsette festen. Vi bodde på hytten Gaustavista med utsikt over Gaustatoppen, helt nydelig! Det var også badstue, to stuer og tre bad, noe som gjorde det perfekt for oss som et lite firma. Her var det mange muligheter. Det var også enkelt å finne frem og innsjekk/utsjekk gikk som en lek. Tusen takk for et flott opphold, vi kommer gjerne igjen! :D

Romtips: Gaustavista egnet seg godt til firma på 10-14p, eller til familier på inntil 18/20p da barn kan sove godt i familiekøyene.
Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Else_Storaas