“God og rask mat.”

Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Rjukan
Kjøkken: Amerikansk, Norsk
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Uteservering, Gatekjøkken
Beskrivelse: Rjukan Hytteby Kro serverer god mat i hyggelige omgivelser. Menyen varierer fra hamburger til hjemmelaget middag. Spesielt kjent for sin gode pizza. Alle rettigheter. Rjukan Hytteby Kro ligger i sentrum av Rjukan rett ved Rjukanbadet.
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

God mat. Ganske bra utvalg, med mange forskjellige pizzaer og godt utvalg i andre middagsretter, samt smørbrød og andre lunsjer. God plass, rimelige priser og rask og hyggelig servering.

Dato for besøk: august 2020
Takk, basselusken73

Anmeldt 5. august 2020

Vi spiste her med familien, alle var storfornøyd med maten,God mat for veldig god pris, kort venting.Stort pluss er utedelen, man kan sitte ved elva.Skikkelig espresso/cafe latte endelig av ypperlige kvalitet.

Dato for besøk: august 2020
Takk, cserszom
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Rent, renslig, hyggelig, høflig betjening og god service. Greit utvalg på menyen. Vi spiste der på to kvelder, og var godt fornøyd. God mat og god pris.

1  Takk, 338clausr
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat, både små og store var enige. Ikke mye venting. God service og hyggelige ansatte. Fokus på smittevern og god orden. Kommer gjerne igjen.

Takk, marianO2489DH
Anmeldt 28. juli 2020

Vi var fire som bestilte lunch. Den ene bestillingen ble glemt i sin helhet og vi måtte purre på betjeningen. Den andre bestillingen ble ikke levert som bestilt. Det hjelper ikke at maten smaker greit når det er såpass mye surr med bestillingen.

Takk, Marianno71

Reisende som så på Rjukan Hytteby Kro, så også på

Har du vært i Rjukan Hytteby Kro? Del dine erfaringer!