“God lunsj !”

Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Rjukan
Kjøkken: Amerikansk, Norsk
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Uteservering, Gatekjøkken
Beskrivelse: Rjukan Hytteby Kro serverer god mat i hyggelige omgivelser. Menyen varierer fra hamburger til hjemmelaget middag. Spesielt kjent for sin gode pizza. Alle rettigheter. Rjukan Hytteby Kro ligger i sentrum av Rjukan rett ved Rjukanbadet.
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med god mat. Hadde fått stedet anbefalt og kan absolutt anbefale det videre. Variert meny og hyggelig service.

1  Takk, RoesslandL

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi var to personer på lunsj. Hyggelig betjening, fine lokaler og god mat. Grei plass for et måltid, og vi var anbefalt stedet fra andre.

Takk, RosslandR
Anmeldt 18. juli 2021

Vi spiste pizza. Det var hyggelig betjening og veldig god pizza. Fint sted ved vannet. Rett og slett en koselig spisested.

Takk, N5381XCnicoleo
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Bra utvalg i mat, med noen av de rimeligste prisene jeg har sett på lenge. Ikke ofte man får biffsnadder til 160 kr nå. Halvliter øl kostet 68 kr. Når da maten i tillegg smakte helt fortreffelig, så blir det selvsagt toppscore. Hit blir det flere turer sammen med familien

Takk, Sonsguten
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Riktig god mat her. Vi prøvde Snitzel, kyllingsalat, fish and chips og biffsnadder. Alt smakte veldig bra, man kanskje litt liten porsjon fish and chips for en engelskmann. Hyggelig og blid betjening. Kan trygt anbefales.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 458psj

Reisende som så på Rjukan Hytteby Kro, så også på

Har du vært i Rjukan Hytteby Kro? Del dine erfaringer!