“Langt fra verdt prisen!”

Gaustablikk Hoyfjellshotell
Vurdert som nr. 3 av 11 Restauranter i Rjukan
Kjøkken: Norsk
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Buffet, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet i 2 dager. Frokost er grei. Rommene er slitte og enkle. Luftkvalitet er mildt sagt dårlig.
Restaurant bør unngås. Her er det særdeles overpriset og kvaliteten er langt under en vanlig fredag i ethvert hjem. Noe av det dårligste vi har opplevd mht komposisjon av forrett.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 107_ysteinb

Anmeldt 26. juli 2020

Vi bodde på juniorsuite på hotellet. Grei størrelse på rommet, men elendig luft og svært varmt rom. Ingen aircondition og små muligheter for lufting. Nesten umulig å oppholde seg inne på rommet på grunn av dette. Maten på hotellet er helt ok, men heller ikke mer. Med en så stiv pris, bør man kunne forvente mer av både mat og service. Lange køer utenfor restauranten til hver eneste måltid fordi personalet ikke åpner restauranten når de skal. dette skjedde til alle våre fire måltider på hotellet. Men beliggenheten og utsikten er i toppklasse.

1  Takk, scheihansen
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet kan leve på en fantastisk utsikt! Hotellet bærer preg av at det er litt gammelt! Men er helt greit! Bestilte en suite sammen med et annet par, men bookingen ble helt forskjellig selv om vi bestilte det samme! Sovesofa til barna var ekstrem liten og det endte med at eldstejenta sov på gulvet med stol puter som madrasser (da de ikke hadde flere madrasser). Noe som fungerte! Suiten hadde ikke kjøleskap og det fantes ikke kopper på rommet! Vi spiste middag første dagen men 150 kr for en «barnebuffe» som inneholdt bare snitzel og pomesfritt ble for drøyt! Da kan lunchen (frem til 1700) anbefales med burger pomesfritt og salat for 80kr (barne meny)! Ellers smakte maten for de voksne. Men det er ikke å komme fra utsikten som var over Gaustatoppen, gåturen rundt vannet! Anbefaler tur til Rjukan og taubanen opp!
Fint opphold!

1  Takk, Mona H
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Dette var skuffende. Bestilte «suite» med halvpensjon. «Suiten» er nedslitt, ikke varme i gulvet på badet, gamle fliser, dusj i badekaret, slitte vinduskarmer etc. Heller ikke slåbrok eller tøfler, ikke kjøleskap eller safe. Gamle utdaterte møbler. Men bra senger!! Middagen var OK, men ikke mer. Frokosten var heller ikke imponerende - gått tom for Bacon. Og boller. Vet de ikke hvor mange gjester de har på hotellet? Flott utsikt til Gaustataoppen, grei badeavdeling. Personalet var hyggelig og imøtekommende og gjorde det beste mulige ut av et ganske dårlig utgangspunkt. Beklager sterk kritikk, men dette er ikke et «høyfjellshotell» verdig. Mitt råd: Riv hotellet, behold personalet og bygg nytt! Antakelg billigere enn å forsøke å reparere ...

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, hengelsc
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Bestilte leilighet og ønsket to leiligheter ved side av hverandre- når vi sjekker inn får vi beskjed om at de er i nærheten av hverandre... det er de ikke!!! At de som jobber på hotellet ikke vet hvor leilighetene ligger er betenkelig og når man ikke finner nøkkelen- vi må vente i over 30 minutter for å få nøkkelen... ingen bra start! Leilighetene er greie, trekker ned at gulvet på badet er gammelt og slitent, samt tepper på resten av gulvene. Vinduene har ingen lysbeskyttelse/demping- så lyst hele døgnet! Massasjen er stengt, men ingen informasjon om det. Ingen muligheter for å få mat om man ikke rakk å bestille den ene middagen hotellet serverte den dagen! Rundt hele hotellet er det lite som minner om hygge, at noen har lyst til at gjestene skal trives- ikke en blomst å se... men søppleconteinere, søppledunker og gjenvinningsstasjonen «pynter» opp området... Hadde forventet noe mer her oppe på høyfjellet

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Britba

Reisende som så på Gaustablikk Hoyfjellshotell, så også på

Har du vært i Gaustablikk Hoyfjellshotell? Del dine erfaringer!