“Styr unna”

Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Rjukan
Kjøkken: Norsk
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Buffet, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Gaustablikk Fjellresort gleden av å ønske gjester velkommen til to nye restauranter. Restaurant Bjørk er restauranten der det tilbys frokost og aftensmeny med fokus på klassiske norske råvarer av høy kvalitet med moderne smaker. Inntil restaurant Bjørk ligger hotellets andre restaurant, Blikk Raw & Grill, som ønsker velkommen til alle gjester som kommer til eller er på Gausta. Her ligger betoningen på en internasjonalt inspirert meny som i globetrotteren Olav Svartdals ånd nysgjerrig henter impulser fra såvel vestover som østover.
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Vi var 2 par som hadde bestilt bord i restauranten og gledet oss til et godt måltid.
Maten som ble servert var langt unner middels, smakløs og lite delikat.
Vi gjorde kelner oppmerksom på dette, uten å få noen respons.
Vår anbefaling: styr unna.
Dyr opplevelse som ikke under noen omstendigheter innfridde våre forventninger.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Sigru
Gausta, General Manager på Gaustablikk Fjellresort Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Hei, Sigru
Først og fremst vil jeg takke for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det er kun gjennom dialog med våre gjester vi kan utvikle og forbedre oss. Jeg vet ikke når dere har spist og hva dere har spist. Jeg antar at det er enten lunsj eller middag. Dette er ikke i tråd med de tilbakemeldingene som vi vanligvis får på vår mat. Jeg skulle gjerne ha hatt litt mer informasjon her, så kontakt meg gjerne på john.kristian.stubban@gaustablikk.no. Det som jeg virkelig vil beklage er at servitøren ikke gir dere noen tilbakemelding når dere påpeker at kvaliteten ikke er som den skal være.

Jeg håper at vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning, for å rette opp dette inntrykket. Kanskje litt heftig skikjøring til vinteren kan friste?

Anmeldt 29. august 2021

Som del av en større gruppe var vi innom til lunch.
Supert sted/svært pen spisesal og både hyggelig og profesjonell betjening

Laks, Bernaisesaus , asparges og poteter-nydelig og rikelig porsjon.
Det smakte så godt.

Vi kommer gjerne tilbake, men neste gang med slalåmski /det ser flott ut det anlegget

1  Takk, guideOslo
Gausta, General Manager på Gaustablikk Fjellresort Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2021

Hei,
Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding på vår lunsj, det setter vi stor pris på. Vi håper at vi kan ønske deg hjertelig velkommen tilbake til Gausta og Gaustablikk Høyfjellshotell snarlig. Gjerne til vinteren for litt fantastisk skikjøring i Gausta Skisenter (13 heiser, 35 nedfarter og 45 kilometer med preparerte løyper). Du vet hvor du skal innta lunsjen også neste gang :-)

Anmeldt 23. juli 2021

2000 kroner for et dobbeltrom er svært dyrt med tanke på at det er lite og slitt og er kokvarmt på dagtid. Ingen aircondition. God frokost , men må bookes. Dyrt og dårlig utvalg i restauranten som vi valgte å ikke benytte. Hyggelige servitører, men må vente lenge på bestillingen.
Vi kjører elbil og lademulighet var utrolig dårlig. Kun et uttak som alltid var opptatt. Kommer ikke til å bo her igjen.

Ellers en nydelig plass med fantastisk natur.

Takk, runes998
Gausta, General Manager på Gaustablikk Fjellresort Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Hei,
Takk for tilbakemeldingen, det er kun gjennom tilbakemeldinger fra våre gjester vi kan bli bedre. Vi er glade for å høre at du likte stedet og naturen, det er vi også! Lademuligheter jobber vi med og er ganske sikre på at vi skal ha på plass bedre muligheter allerede til vintersesongen.

Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til Gausta og Gaustablikk Høyfjellshotell ved en senere anledning.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet og god service. Trenger en oppussing, bærer preg av 70 tallet. Maten ok men ikke mer, for dyrt og lite utvalg. Alt for varmt på rommene, bare lite vindu å åpne og ingen aircondition. Utrolig lytt på rommene, går/ løper folk i korridorer høres det veldig godt på rommene så ikke forvent å få sove før etter 23.

Takk, Atlebi
Gausta, General Manager på Gaustablikk Fjellresort Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei, Atlebi
Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du satte pris på servicen og våre gode service. Gaustablikk Høyfjellshotell har en stolt historie tilbake til 1970 og mange setter pris på våre designlamper og annet inventar, men ja hotellet skal renoveres. Ja, det kan være litt varmt noen dager på sommeren på våre rom mot Gaustatoppen, men jeg håper at du fikk tilbud om å låne en vifte i resepsjonen? Vi har stille rom i enden av våre korridorer for de som etterspør det.

Vi håper å kunne ønske dere hjertelig velkommen til Gausta og Gaustablikk Høyfjellshotell ved en senere anledning.

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Kjip mat. Raskt levert, var kanskje bare å varme opp?.. Får litt pluss for vinen og at prisen for 3 retter var lav. Fin utsikt og uteservering.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 838 272
Gausta, General Manager på Gaustablikk Fjellresort Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2021

Hei, da9ela
Takk for din tilbakemelding, det er kun gjennom tilbakemeldinger fra våre gjester vi kan utvikle oss og bli bedre. Denne tilbakemeldingen forstår jeg dessverre ikke, er din opplevelse fra nå nylig? Vi har ingen mat som varmes opp, all mat som vi serverer er hjemmelaget og laget på stedet. Dersom du spise dagens 3-retters kommer den ganske raskt som regel, men det er fordi kokkene er forberedt, de vet hva de skal servere og hvor mange gjester vi har. Det hadde vært interessant å vite når du var her?

Hyggelig at vinen smakte og at du syntes maten var rimelig! Utsikten og uteserveringen vår med utsikt mot Gaustatoppen er vi også veldig fornøyde med.

Jeg håper vi kan ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Reisende som så på Gaustablikk Fjellresort Restaurant, så også på

Har du vært i Gaustablikk Fjellresort Restaurant? Del dine erfaringer!