“Herlig fjellhotell !”

Gaustablikk Fjellresort Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 14 Restauranter i Rjukan
Prisklasse: kr 150 - kr 600
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Gaustablikk Fjellresort gleden av å ønske gjester velkommen til to nye restauranter. Restaurant Bjørk er restauranten der det tilbys frokost og aftensmeny med fokus på klassiske norske råvarer av høy kvalitet med moderne smaker. Inntil restaurant Bjørk ligger hotellets andre restaurant, Blikk Raw & Grill, som ønsker velkommen til alle gjester som kommer til eller er på Gausta. Her ligger betoningen på en internasjonalt inspirert meny som i globetrotteren Olav Svartdals ånd nysgjerrig henter impulser fra såvel vestover som østover.
Anmeldt 17. juni 2023 via mobile enheter

Vi booket en junior suite med balkong, og det var et fantastisk fint nyopppusset rom, med utsikt mot Gaustadtoppen. Nydelig 3 retters middag på kvelden ,med en veldig blid og trivelig servitør som het Erik. (Håper hotellet setter pris på han!) Etter en herlig natt i nye gode senger, gledet vi oss til frokosten, som bruker være god og innholdsrik etter tidligere besøk på dette hotellet. Men så kom en gedigen nedtur når vi kom til frokosten ca kl08.15.
Dårlig utvalg av brød, ikke bacon, ikke eggrøre eller stekte egg, alle varmrettgrytte var tomme? 3-4 svette norwegia ost skiver , noen få kokt skinkeskiver?? Inne på kjøkenet sto det 2stk menn, som virket totalt uinnteressert i jobben sin ?? Veldig synd!!!
Det her må hotellet ta tak i , det ødelegger helhetsinntrykket av det fine hotellet.
Vi kommer tilbake når frokosten blir i stil med resten av fine Gaustablikk fjellresort.
Takk😏

Dato for besøk: juni 2023
Takk, morten m

Anmeldt 6. juni 2023

Blikk restaurant. God mat, men relativt dyrt. Hadde kun 3 av de fem grillretttene på menyen (ikke nevnt da jeg reserverte bor et par timer tidligere, da ble det bare angitt a la carte). Maten ble ikke servert samtidig, 10 min mellom de første og siste varmrettene. Kelner visste ikke om han serverte laks eller ørret (kun 1 fiskerett av de tre rettene de faktisk hadde). Fullstendig uinteressert og litt sur kelner. Skuffende.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Culture288397
Gausta Telemark Norway, Marketing på Gaustablikk Fjellresort Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2023

Kjære gjest,

Takk for din tilbakemelding. Vi beklager ulempene du opplevde på Blikk restaurant. Vi vil ta tak i problemene med menyvalgene, serveringstidene, og kelnerens holdning. Vi setter pris på dine kommentarer og håper å få sjansen til å gi deg en bedre opplevelse i fremtiden.

Vennlig hilsen,
Gaustablikk Fjellresort-teamet

Anmeldt 27. desember 2022 via mobile enheter

Restauranten har blitt helt ny etter oppussingen for et par år siden, og byr nå på god mat, flotte lokaler og hyggelige servitører. Absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: desember 2022
Takk, eivinda2016
Anmeldt 24. juni 2022 via mobile enheter

Kanongo middag🤩
Elsket alt jeg bestilte
Entrecot med alt som kunne velges ved siden av omtrent...ALT smakte FANTASTISK!!
Hyggelige ansatte,pent sted og igjen digg for👌👌
Anbefales.

9/10 poeng...trekk pga noe stiv pris for maten...Men så fort jeg satt tenna i maten glemte jeg prisen helt til jeg skulle betale🤣

Dato for besøk: juni 2022
Takk, christerk1983
Gausta, Markedsføring på Gaustablikk Fjellresort Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2022

Hei Christer.

Det gleder meg å høre at du hadde et strålende måltid her hos oss. Vi har den siste tiden jobbet hardt med å forbedre vårt matprodukt da vi vet hvor viktig dette er for gjesteopplevelsen. Vi har blant annet samarbeidet med den svenske stjernekokken Melker Andersson i vårt arbeid med dette.
Det gleder oss derfor mye å høre at våre gjester setter pris på det matproduktet vi har per nå, men vårt arbeid fortsetter også fremover.
Vi gleder oss til å ta dere imot ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen Steinar hos Gaustablikk Fjellresort.

Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Vi var 2 par som hadde bestilt bord i restauranten og gledet oss til et godt måltid.
Maten som ble servert var langt unner middels, smakløs og lite delikat.
Vi gjorde kelner oppmerksom på dette, uten å få noen respons.
Vår anbefaling: styr unna.
Dyr opplevelse som ikke under noen omstendigheter innfridde våre forventninger.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Sigru
Gausta, General Manager på Gaustablikk Fjellresort Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Hei, Sigru
Først og fremst vil jeg takke for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det er kun gjennom dialog med våre gjester vi kan utvikle og forbedre oss. Jeg vet ikke når dere har spist og hva dere har spist. Jeg antar at det er enten lunsj eller middag. Dette er ikke i tråd med de tilbakemeldingene som vi vanligvis får på vår mat. Jeg skulle gjerne ha hatt litt mer informasjon her, så kontakt meg gjerne på john.kristian.stubban@gaustablikk.no. Det som jeg virkelig vil beklage er at servitøren ikke gir dere noen tilbakemelding når dere påpeker at kvaliteten ikke er som den skal være.

Jeg håper at vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning, for å rette opp dette inntrykket. Kanskje litt heftig skikjøring til vinteren kan friste?

Med vennlig hilsen
Gaustablikk Høyfjellshotell

John Kristian Stubban
Hotelldirektør

Reisende som så på Gaustablikk Fjellresort Restaurant, så også på

Har du vært i Gaustablikk Fjellresort Restaurant? Del dine erfaringer!