“Ikke reis hit”

Kjøkken: Norsk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

For dyr middag, ikke verdt prisen sammenliknet hva man får.

Forkosten er vel den mest stusselige jeg har opplevd. Anbefaler å finne en annen plass.

Takk, Thomas M

Anmeldt 22. juli 2021

Blir møtt av en servitør som både snakker og forstår minimalt norsk. Maten var heeelt ok, bestilte en usaltet fjellørret med tre kokte poteter og samme garnityr som var med på den asiatiske foretten.

Forferdelig overpriset med tanke på hva du får.

Takk, steffenm625
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

På gjennomreise og trengte rask middag i 18-tida. Møtt av blid servitør, hun tok bestilling så snart vi la fra oss menyen. Drikke kom øyeblikkelig, maten etter ca 10 min.

Helt grei stekt fjellørret m potet, salat og dillsaus. Smakte godt, eneste at vi kunne ønsket mer salat, den var frisk og god.

Ser ut som tidligere "skrekkopplevelser" bør glemmes.

Takk, Z972VOcarlb
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Hadde en overnatting i Rjukan på norgesferien. Da det ikke akkuratt er noe spenstig utvalg i resturanter
i Rjukan valgte vi bare å spise på hotellrestauranten.. Angret!
Menyen består av en thai og en norsk. Jeg valgte kylling i rød karri, kjæresten bestilte pepperbiff.
Servitøren verken så på oss eller smilte når han tok i mot bestillingen. Det var ikke mange i restauranten men fikk inntrykk av å være i veien..
når maten kom var biffen ihjelstekt. Den røde curryen hadde så til de tider overkokt ris. Selve curryen smakte askebeger.. tog 3 bit og måtte gi meg.. betalte for måltidet og gikk på kiwi som ligger vegg i vegg og kjøpte rundstykker og pålegg som vi heller spiste på hotellrommet..

Dato for besøk: august 2018
Takk, AnetteLM
Anmeldt 18. juli 2014

Bestilte mat kl 20.00 og den kom 21.30... Flere som gikk etter å ha ventet lenge og da vi skulle betale spurte vi om hva som hadde gått galt på kjøkkenet. Da svarte han bare at det hadde ikke vært noe bråk. Han beklaget overhodet ikke og servitøren kan jo ikke norsk!
Men maten var god når den først kom. Men overpriset...

Dato for besøk: juli 2014
Takk, Kjetil K

Reisende som så på Ammonia, så også på

Har du vært i Ammonia? Del dine erfaringer!