Vio.com
Etrip
StayForLong
Anmeldt 24. september 2018

Bygget er nydelig vedlikeholdt og er en opplevelse i seg selv. Helgen hadde vært fullkommen hadde det bare vært personell til sted, som tok i mot, som informerte, som hadde kunskap. Dette er helt fraværende. Kunne ha nevnt mange kjedelige ting som skjedde, men presentasjonen av desserten på lørdag kveld oppsummerer det hele: Jeg aner ikke hva dere får, men det ser skikkelig snasent ut...
Kommer nok ikke tilbake. De har en svært lang vei å gå med å få kvalifisert personell på plass.

Romtips: Alle rom har sin sjarm. Det er budsjette som evnt. begrenser
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, KjerstiL62
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk å overnatte i slike staselige historiske omgivelser. Masse flotte detaljer som er bevart, samtidig som man har tilgangen til moderne fasiliteter. Sjarmerende sted med nydelig mat. Mister en stjerne pga. litt uerfarne ansatte.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Inge E
Anmeldt 28. august 2018

Kjempe vakkert sted og en fantastisk guide som fortalte om stedet på en interessant måte ,med morsom vri . Gøy å få høre så detaljert om Sam Eyde.
deilige smørbrød ble servert av hyggelig betjening. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2018
2  Takk, RandineAnitra59
Anmeldt 27. august 2018

Et unikt hotell med mye historie i veggene. Moderniserte rom, små men koselige. Et sted man kan finne roen og nyte stillhet. Ypperlig utgangspunkt for Gaustatoppen eller Vemork. Maten er god og betjeningen er effektiv og hyggelig. Bor her gjerne ved neste besøk i Rjukan

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Lars R
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Dette hotellet har en særegen rolig og nedstresset atmosfære. Det skyldes de fantastiske rommene, bygningene og ikke minst det fantastiske personalet. Hele opplevelsen bidrar til å senke skuldrene og fremme den gode samtalen. Oppsummert et deling opphold.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Steinar A