Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

God kontakt forut for oppholdet. Nydelig 3 retter som ble verdsatt av voksne og en på 9 år. Et måltid hvor pris og kvalitet sto i stil. Behagelig service. Anbefales for litt utenom det vanlige hvor atmosfære bringes oss tilbake i tid.

1  Takk, MereteFT
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk hotell, bygget i seg selv er verdt et besøk alene. Fantastisk vertskap, her blir du personlig tatt vare på hele veien. Nydelig 3 retters middag med god drikke til. Fikk til og med en bok hos verten selv, Kenneth når han skjønte at jeg var innteresert i historien til Hydro og Administrasjonsboligen.
En raus og fantastisk opplevelse som anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, henrikleirvik
Anmeldt 6. mars 2020

Historisk hotel i vakre Rjukan
Vi ble tatt varmt i mot, og bevertning, servering og service var i ypperste klasse.
Vi hadde en fantastisk opplevelse og gjennomførte historiske ting i en historisk bygning
Takk for en super opplevelse

Romtips: Mye flotte og historiske rom
Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Bjarte H
Anmeldt 4. februar 2020 via mobile enheter

Vi var på besøk på Rjukan Admini Hotel sommeren 2019. Vi var egentlig på veg fra Vestlandet til Oslo, men bestemte oss for å dra på eventyr og sjekket ut mulighet for overnatting på Rjukan.

Første forsøk ble gjort på nett uten hell (webbooking var ikke oppe å gikk etter nye eigere hadde tatt over), men på telefon kom vi raskt gjennom og det viste seg at det var ledig rom og vi snudde nesa på Rjukan.

Middag skulle vi få om vi var ankommet før 20:00. Så vi kjørte på og GPSen sa at dette skulle gå fint. Likevel skulle det vise seg at vi ble sen. Lite mobildekning gjorde at vi ikke kom gjennom på telefon men fikk lagt igjen beskjed om at vi var på veg, noe forsinket og om det likevel gikk med middag så ville vi gjerne det.

Vi ankom litt etter åtte men ble møtt i foajeen av vertskapet med beskjed om at middagen var klar. Ville vi sjekke inn først? Vi valgte å gå rett til middag og for et måltid Kveldens middag var fantastisk og med herlige viner til! En smaksopplevelse det var verdt å kjøre via Rjukan for å få med seg. Vertskapet var tilstede hele kvelden og tok seg godt av alle gjestene. En runde på hotellet med historier fortalt av vertskapet selv gjorde opplevelsen ekstra spesiell.

Oppholdet på Admini var for oss fantastisk fra ende til annen og vi kan virkelig anbefale andre å ta en tur ☺️

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, 835anitan
Anmeldt 4. september 2019

Rjukan Admini regnes som en av Norges vakreste trebygninger i jugendstil. Huset ble bygget av Norsk Hydros grunnlegger Sam Eyde i 1908. I dag er det hotell. Ny eier i 2019. Herskapelig interiør, gjennomført fargevalg, historisk sus over salonger og rom. Store vinduer slipper inn masse lys. Noen av møblene er spesialtegnet til huset.
Her er suiter, juniorsuiter og enkeltrom.
Nydelig mat, ingen overdådig frokost, men godt nok!

Området har flotte turer, bl.a. Gaustadtoppen og T\taubanen Krossobanen som tar en opp høyt til fjells med flotte turstier.

Romtips: Hotellet har ikke heis. Derfor bør folk som ikke er fysisk på topp ikke velge de øverste etasjene.
Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Gunn H