Johtov
    Huts winter
    eDreams
      8.9 km fra Rjukan Admini Hotel
      Gratis parkering
      Rosa skyer en januarmorgen i 2021. Velkommen til oss.
      • eDreams
        kr 1 380
      27.5 km fra Rjukan Admini Hotel
      Se flere hoteller i Rjukan
      Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Gledet oss til middag på Admini, mange år siden sist, mye var bra, men et slikt sted bør det ALLER MESTE for ikke å si ALT være mer enn bra, hyggelig betjening selv om mye av innsjekking, bestilling og betaling måtte forespøres men greit, maten var ok men ikke mer enn det, forventet bedre, alt dette kan passere til en ikke ille pris, det som er verst for meg er at leier/eiere ikke ser ut til å vedlikeholde bygget slik et fredet Hydro.bygg midt verdensarven trenger og fortjener, maling flasse av på vinduer, dørkarmer og lister, haven ikke iorden, hellene på terrassen ligger som «ei røys» Vi kommer gjerne tilbake men dere (EIERENE hvem det nå måtte være) MÅ gjøre noe!

Takk, StefiogTrondD
      Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Fra før vi kom så har vi fått forskjellige meldinger om frokost/ ikke frokost, middag/ikke middag men det verste var at når vi kom tilbake til hotellet så var inngangsdøren låst og ingen var her. Det er uhørt at vi, som fullt betalende gjester, ikke kommer inn på hotellet. Rommet var skittent med hybelkaniner og mange føde fluer og stankelbein. Jeg vil aldri mer bo her og anbefaler ikke hotellet til den prisen, service selv om vi faktisk fikk god frokost, det er det ikke verdt.

Takk, 136annetten
      Morten Leite, Eier på Rjukan Admini Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2021

Takk så mye for din tilbakemelding. Dette er ikke slik vi ønsker at Rjukan Admini Hotel skal bli oppfattet. Her har noe tydeligvis gått galt. Dette skal vi ta med oss videre slik at vi leverer et godt produkt til våre gjester. Hyggelig at frokosten smakte! Hilsen fra Morten

Anmeldt 22. juni 2021

Veldig fint hotell med rolig og behagelig atmosfære. God mat og hyggelig betjening. Hotellet har et flott uteområde med kort gangavstand til sentrum. Masse fine turområder i nærheten. Kommer gjerne igjen her. 😊

Takk, 547beritw

Tusen takk for at du skriver til oss. Hjertelig takk for hyggelige ord. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake til oss. Hilsen fra Morten

Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Et fantastisk vakkert ærverdig hotell. Her er det nydelige omgivelser både ute og inne. Hotellets ansatte gjør en utmerket jobb. Føler meg virkelig velkommen. Rommet var rent og pent. Senga var en drøm å sove i. Det var også et bra utvalg av øl og vin. Frokost var en gledelig overraskelse. Anbefaler dette hotellet på det sterkeste.

Romtips: Det er vare å bestille og nyte opplevelsen
      Dato for oppholdet: mai 2021
      1  Takk, GeirS137

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en slik tilbakemelding. Vi setter veldig pris på det. Hjertelig velkommen tilbake til oss på Admini. Hilsen fra Morten

Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

En sjarmerende perle. Veldig hyggelig og proff betjening med høyt servicenivå. Fantastisk mat både til middag og frokost som forøvrig var en meny.
      Elegante lokaler ned en fin gammel have i stille omgivelser.
      Rommene var pusset opp på en hyggelig måte som ivaretar den gamle sjarmen.

Romtips: Anbefaler å prøve havregrøten til frokost. Den var noe helt utenom det vanlige.
      Dato for oppholdet: mai 2021
      1  Takk, Per B

Takk så mye for en hyggelig tilbakemelding. Vi er så glade for igjen å holde åpent etter et krevende år. Hjertelig velkommen tilbake til oss. Hilsen fra Morten