Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe flott hotell. God service hele veien. Vi bestilte 3 retters middag, det kan anbefales. Rommene var rene, de som jobber der var service innstilte. Ligger veldig sentralt i Rjukan, gå avstand til sentrum. Vi skal garantert komme tilbake

1  Takk, Petter T
Anmeldt 28. juli 2021

Vi kom til et koselig hotell med fine stuer og rene rom. (At vi måtte vente en stund på betjening i resepsjonen, får gå..) Ved bestilling noen uker i forveien ville vi reservere bord til middag. Det kostet kr 585 pro pers (vi var fem), men den tre retters menyen var hemmelig… Da var vi ikke interessert, fordi noen i reisefølget ikke kan spise et par ting som ofte serveres som hovedretter. Et par timer før ankomst hotellet, fikk vi uventet tlf om vi var interessert i å spise middag på hotellet likevel. I utgangspunktet var vi jo dét, men siden menyen fremdeles var «kokkens hemmelighet», takket vi nei. (Vi spiste i stedet en nydelig tre retters middag - valgt etter meny - på Kinokaféen noen hundre meter fra hotellet.) At det bare var ett TV på hotellet, var sjarmerende. Vi satt 12 personer i TV-stua om kvelden og så fotballkamp. Sosialt! Da vi etterpå gikk til ro på rommene, viste det seg at døra til det ene rommet vårt (rom 2 eller 3) ikke gikk an å låse fra innsiden. IKKE greit å ligge med ulåst dør!! Ellers - nydelige smørbrød til frokost.

Romtips: Sjekk at du får låst døra til hotellrommet fra innsiden. Vi måtte ligge med ulåst dør. Ubehagelig….
Takk, 494elig
Anmeldt 24. juli 2021

Nydelig mat, veldig god service, ypperlig renhold og nydelige omgivelser. Som skapt for romantisk paropplevelse, vi har feiret bryllupsdag her flere ganger.
Også veldig hyggelig at man kan rusle ned hovedgaten på Rjukan.
Må oppleves!

Takk, karolinebakkah
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vakker bygning med alt godt bevart. Hyggelig og svært hjelpsom betjening. God mat! Kunne kanskje vært noen flere sitteplasser ute? Vi hadde Sam Eyde suiten, og den var romslig og fin. NB, det blir ganske varmt om morgenen hvis man har rom med vindu ut mot hagen. Vi hadde et veldig hyggelig opphold.

Takk, Johtov
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Gledet oss til middag på Admini, mange år siden sist, mye var bra, men et slikt sted bør det ALLER MESTE for ikke å si ALT være mer enn bra, hyggelig betjening selv om mye av innsjekking, bestilling og betaling måtte forespøres men greit, maten var ok men ikke mer enn det, forventet bedre, alt dette kan passere til en ikke ille pris, det som er verst for meg er at leier/eiere ikke ser ut til å vedlikeholde bygget slik et fredet Hydro.bygg midt verdensarven trenger og fortjener, maling flasse av på vinduer, dørkarmer og lister, haven ikke iorden, hellene på terrassen ligger som «ei røys» Vi kommer gjerne tilbake men dere (EIERENE hvem det nå måtte være) MÅ gjøre noe!

Takk, StefiogTrondD