Priceline
Agoda.com
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Flott og rent rom,var det meste man trengte i leiligheten,flott utsikt,Wifi kunne vært bedre,kort vei rett ut til toppturer rundt Gaustadblikk.kort vei til Hotel for en øl på stor terrasse ,kort sagt et trivelig opphold

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, bj_rnragnarh
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Trivelig og enkelt sted. Litt utenfor høysesong i desember. Men godt med folk og bra stemning. AfterSki er AfterSki. Dvs lett gjenkjennelig musikk og masse øl. Og det er det her. God stemning. Vi hadde også pizza. Den ble raskt servert og var god. Betjeningen ryddet og fikk unna glass raskt. Også effektiv servering i baren. Bra. Kommer gjerne tilbake i høysesong med mer trøkk.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Gullord
Anmeldt 17. april 2017 via mobile enheter

Den lokale puben på Gaustablikk egner seg utmerket for lunsj uansett om du kommer til fots, på langrennski eller slalom. Koselig, mange sitteplasser ute i sola eller inne. Utrolig nok har vi alltid fått plass uansett hvor fullt det ser ut. Maten er god, betjeningen superhyggelig. Vi har med oss hund og sitter ute med den. Det gjør mange andre også og vi føler oss alltid velkommen.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 771camillad
Anmeldt 15. september 2016

Fikk det man kan forvente av et "enkelt" sted: rent, pent og relativt nytt rom. Fint bad. Mulighet for mat i bar/restauranten, helt greit pizza men det merkes jo at det er "rimelige løsninger". Alt i alt flott sted som utgangspunkt for fjellturer! Det var ikke mulighet for frokost da vi var der men rommet hadde kjøleskap og vannkoker og vi fikk bestikk og alt vi trengte. Dette stod klart.

Romtips: Sikkert fint med utsikt "inn" mot skibakkene. Antar at dette er et populært afterski-sted men i september var det stille og rolig.
Dato for oppholdet: september 2016
Takk, kar k
Anmeldt 11. september 2016 via mobile enheter

Veldig hyggelig kveld på Den Lykkelige Sportsmann. Etter en god arbeidsinnsats på hytta var det deilig komme hit og nyte litt godt i glasset og en god pizza. Vertskapet var ikke til stede men de som holdt puben i gang gjorde en glimrende jobb. Unner alle å komme innom her når de er i nærheten. Kan absolutt anbefales ☺️

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, May-Brit A