Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

Forstår ikke at man kan kalle pizzaen dere selger for pizza. En bunn rett fra fryseren som er helt uten smak - kavring aktig/ «sprø» skorpe som bare smuldrer opp. Smakløs saus. Til en pris av 290kr forstår jeg ikke at man kan ha samvittighet til å servere noe slikt. Eneste positive med kvelden var at ølen smakte godt:)

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, volliz
Anmeldt 1. september 2020

Enkelt greit rom og sov godt. Fellesstue med tv for seg selv. God pizza og øl i 1 ett. Enkelt frokost servert på rom kl 8. Personale snakker flytende norsk og er hyggelige og service innstilt. Fin terrasse å sitte ute på for å nyte utsikten mot Gaustatoppen.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 299Olsen
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Den Lykkelige Sportsmann leverer bestandig. Veldig deilig å besøke etter koen timer i bakken. Vi pleier å velge en pizza ved siden av. Alltid blide og hyggelige folk som jobber der. Bordene er store og sosiale, så du blir nesten alltid kjent med noen nye

Dato for oppholdet: januar 2019
2  Takk, StigH424
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Flott og rent rom,var det meste man trengte i leiligheten,flott utsikt,Wifi kunne vært bedre,kort vei rett ut til toppturer rundt Gaustadblikk.kort vei til Hotel for en øl på stor terrasse ,kort sagt et trivelig opphold

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, bj_rnragnarh
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Trivelig og enkelt sted. Litt utenfor høysesong i desember. Men godt med folk og bra stemning. AfterSki er AfterSki. Dvs lett gjenkjennelig musikk og masse øl. Og det er det her. God stemning. Vi hadde også pizza. Den ble raskt servert og var god. Betjeningen ryddet og fikk unna glass raskt. Også effektiv servering i baren. Bra. Kommer gjerne tilbake i høysesong med mer trøkk.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Gullord