“Smakløst og forholdsvis dyrt”
Anmeldelse av La Vanna

La Vanna
Vurdert som nr. 17 av 27 Restauranter i Mandal
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Stoppet innom på La Vanna for en rask matbit på vei til et opphold på Sjøsanden camping. Må si jeg ble veldig skuffet etter at vi hadde ventet over 30 minutter på hurtigmat fra en matvogn og fikk servert noen store broccolibiter i en smakløs saus og noen ynkelige biffbiter, knapt 30-40 gram tilsammen. Dette skulle være biff i peppersaus. Forholdsvis liten porsjon også til denne prisen.Det eneste som redder en karakter 2 her er sideretten «Gripp Grupp» og hyggelige og blide jenter som jobber her.

Dato for besøk: august 2020
Takk, permortene2014

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Disse jentene lager helt nydelig mat. Masse forskjellig utvalg for enhver smak. De smiler og er alltid hyggelig, uansett. Anbefaler dette stedet sterkt!

Takk, Silje1996
Anmeldt 13. oktober 2019

Har prøvd noen forskjellige varianter fra menyen deres. Blir like godt fornøyd hver gang. Favoritten er nok nudler med biff. Store prosjoner til en fornuftig pris. Kan anbefales

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Jan Øyvind Å
Anmeldt 23. mai 2017 via mobile enheter

God og billige smaksfulle retter. Min favoritt er nr 23 med svin! God på smak! De beste vårrullene de har er Mr Green!
De inneholder pesto, bacon og sjampinjong. Høres kanskje spesielt ut, men er noe av de beste vårrullene jeg har smakt.

Hyggelig folk og god service. Maten er billig og det er gode porsjoner. Er du ekstra sulten anbefaler jeg å bestille med ekstra kjøtt.
Grill spydene kan å anbefales.

Dato for besøk: mai 2017
2  Takk, 999marikaa
Anmeldt 26. juni 2016

Dato for besøk: juni 2016

Reisende som så på La Vanna, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i La Vanna? Del dine erfaringer!