“ELENDIG hygiene. Vi dro for”
Anmeldelse av Riverside Cafe & Isbar

Riverside Cafe & Isbar
Vurdert som nr. 24 av 27 Restauranter i Mandal
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

ELENDIG hygiene. Vi dro for å kjøpe is med våre to små barn og besteforeldre.
Ei fin jente startet å hjelpe oss, men etter 1 is kom en mann (mulig sjefen) og sa at han skulle fortsette. Han måtte bare vaske hendene først, sa han. Han hadde ryddet og tatt på dør, stoler, bord osv. Han vasket hendene i max 5 sekunder UTEN såpe. Vi ble paff av hele situasjonen fordi han overkjørte disse jentene fullstendig, han snakket høyt og styrte skuta så voldsomt at vi ikke sa noe om at vi ikke var fornøyd med håndvasken hans eller måten han overkjørte disse jentene på. Vi spiste isen med en kjip følelse i magen. Erget oss over at vi ikke turte si ifra og krysser fingre for at vi (besteforeldre spesielt) ikke får Corona.

1  Takk, elselinn20

Anmeldt 6. juni 2019 via mobile enheter

veldig bra service, kjempe hyggelige folk med livlig energi og god mat og isgrei pris, fint, rent lokale:) anbefales på høyeste

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Mia H
Anmeldt 25. juli 2018

Trangt og kaotisk foran disken. Ikke bedre bak. Bedre og billigere is andre steder. Ukoselig uteområde.

1  Takk, Lars162
Anmeldt 19. juli 2018

Helt grei isbar, med bra utvalg. Både softis og kuleis. Syns isen er i dyreste laget. 55 kr for to kuler. Sitteplasser nesten uti veibanen, så ta heller med deg isen ti skritt rett over veien og sitt på brygga.

1  Takk, Mettoggod
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Isen var god men det er på grunn av kvalitets is fra Hennig Olsen Is. Ut over det var besøket tragisk. En kvinnelig sur ansatt(mulig sjef) som kjefter høylytt på en sommeransatt foran kundene som står i iskø. Ikke bra. I tillegg en mann bak disken som brøler et eller annet på engelsk. Totalt sett en dårlig opplevelse.

1  Takk, Wangenoy

Reisende som så på Riverside Cafe & Isbar, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Riverside Cafe & Isbar? Del dine erfaringer!