“God mat! ”
Anmeldelse av Mandalsstua

Mandalsstua
Vurdert som nr. 1 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Strålende fornøyd med maten og en hyggelig servitør. Gode porsjoner var det også, kommer absolut igjen!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, dina278

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Fire voksne delte to mezemenyer, en souvlaki og en mix grill. Vi var begeistret over maten og smakene! Særlig burgerkjøttet i mix grill porsjoner var himmelsk. Alt det andre veldig godt. Rask og god betjening, og ikke lang ventetid. Porsjoner var bra store, så alle fire var godt mette.
Stemningen i rommet var mer praktisk enn påkostet, og noen syntes det var unødvendig med musikk i bakgrunnen, men den var ikke så høy at det var vanskelig å snakke sammen rundt bordet.
Dette er et sted jeg trygt kan anbefale! Velbekomme!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 393_ysteinf
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vi ville prøve noe annet en gang, og fant ut at der kunne være koselig å gå. Maten var god, og en ble mett. Lokalet er ikke stort, men koselig innredet, slik at en fikk en slags hjemmefølelse. Personalet var vennlig,og svært høflige. En grei restaurant og gå til en gang I blant.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Monika L
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Anbefales for lunsjsultne eller annet. Den deilige greske maten får en å føle seg som på ferie ved middelhavet. Vi spiste gresk tapas, som har oversteget våre forventninger - alt hjemmelaget og av den beste kvalitet. Hyggelig service også.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, jana k
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Lette etter et sted å spise, fant Mandalsstua. Meget positivt overrasket! Her fikk vi fantastisk mat til en billig penge! Både voksne og barn vil tilbake!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, jannemargrethes

Reisende som så på Mandalsstua, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Mandalsstua? Del dine erfaringer!