“Fantastisk mat!”
Anmeldelse av Mandalsstua

Mandalsstua
Vurdert som nr. 1 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 2 vennepar på besøk i Mandal nå i juli, tok sjangsen på å se om de var åpent selvom tripadvisor sier de er stengt. Viste seg til vår glede at tripadvisor hadde feil. For en fantastisk mat, hyggelige mennesker, gode priser og perfekt atmosfære. Anbefales på det sterkeste! Vi bestilte 4 forskjellige retter og alle 4 var overbevist om at deres mat var den beste! Verdt å ta turen selvom man er usikker på om de er åpen!

1  Takk, LarsLandsvik

1923 av 103 anmeldelser

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig opplevelse, med god gresk mat og veldig god bevertning. Tzatzikien var veldig god og det var mange gode grønnsaker til godt grillet kjøtt. Ekstra hyggelig når kokken tok med alle barna bort for å kjøpe softis. Anbefales hvis du liker gresk mat

1  Takk, Vacation34963876254
Anmeldt 5. juni 2021

Beste maten jeg noensinne har fått servert på restaurant! Utsøkt, deilig og saftig gresk mat i rause porsjoner og kjempekoselige innehavere - en kulinarisk opplevelse, ene og alene verdt en (lang) tur til Mandal ...

3  Takk, frodef941
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk mye smak og riktige smaker. Saftig og smakfullt kjøtt. Beste greske maten jeg har smakt i Norge. God service.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Jotunhammer
Anmeldt 5. juni 2021

Flott og lun restaurant. Hyggelig og smilende betjening. Maten var helt himmelsk, virkelig helt autentisk gresk mat. Store, gode porsjoner.
Hit kommer vi definitivt tilbake om ikke så lenge til. Vi bor ca en time unna restauranten, og den er verdt kjøreturen alene, selv om vi ikke har andre ærend å gjøre.
Anbefales på det aller varmeste!

Takk, JorunB3

Reisende som så på Mandalsstua, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Mandalsstua? Del dine erfaringer!