“Utrolig god mat til en god pris!”
Anmeldelse av Mandalsstua

Mandalsstua
Vurdert som nr. 1 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og utrolig god service. Beste stedet i Mandal. God mat til en rimelig pris i forhold til andre steder i Mandal. Anbefales!

2  Takk, Culture28807023558

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat, noe av det bedre jeg har smakt på restaurant. Jeg bestilte grillmix, maten var perfekt tilbredt og porsjonen var å bli mett av! En skikkelig god porsjon mat, både hovedrett og dessert. Absolutt å anbefale!

Takk, NorthStar01297376204
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 2 vennepar på besøk i Mandal nå i juli, tok sjangsen på å se om de var åpent selvom tripadvisor sier de er stengt. Viste seg til vår glede at tripadvisor hadde feil. For en fantastisk mat, hyggelige mennesker, gode priser og perfekt atmosfære. Anbefales på det sterkeste! Vi bestilte 4 forskjellige retter og alle 4 var overbevist om at deres mat var den beste! Verdt å ta turen selvom man er usikker på om de er åpen!

1  Takk, LarsLandsvik
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig opplevelse, med god gresk mat og veldig god bevertning. Tzatzikien var veldig god og det var mange gode grønnsaker til godt grillet kjøtt. Ekstra hyggelig når kokken tok med alle barna bort for å kjøpe softis. Anbefales hvis du liker gresk mat

1  Takk, Vacation34963876254
Anmeldt 5. juni 2021

Beste maten jeg noensinne har fått servert på restaurant! Utsøkt, deilig og saftig gresk mat i rause porsjoner og kjempekoselige innehavere - en kulinarisk opplevelse, ene og alene verdt en (lang) tur til Mandal ...

3  Takk, frodef941

Reisende som så på Mandalsstua, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Mandalsstua? Del dine erfaringer!