“Anbefales på det sterkeste!”
Anmeldelse av Mandalsstua

Mandalsstua
Vurdert som nr. 1 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fikk servert Grillmix. Fantastisk god mat med amandinepoteter og tzatziki. Veldig god service. Personale er veldig imøtekommende og mottakende. En av de beste matopplevelsene jeg har hatt. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 613jpn

Anmeldt 23. juli 2021

Meget god service og utrolig bra mat. Bestilte grillmix, den anbefales på det sterkeste. Hjemmelaget eplekake til dessert var en perfekt avslutning

Takk, knutandreasw
Anmeldt 22. juli 2021

God mat med gresk vri.
Absolutt et av de bedre spisestedene i byen.
Lokalene er greie, men kunne vært koseligere.

2  Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og utrolig god service. Beste stedet i Mandal. God mat til en rimelig pris i forhold til andre steder i Mandal. Anbefales!

2  Takk, Culture28807023558
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat, noe av det bedre jeg har smakt på restaurant. Jeg bestilte grillmix, maten var perfekt tilbredt og porsjonen var å bli mett av! En skikkelig god porsjon mat, både hovedrett og dessert. Absolutt å anbefale!

Takk, NorthStar01297376204

Reisende som så på Mandalsstua, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Mandalsstua? Del dine erfaringer!