“Utrivelig service”
Anmeldelse av Mandalsstua

Mandalsstua
Vurdert som nr. 1 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Gikk igjennom menyen med servitøren for å få vite hva som ikke inneholder løk. Jeg sa at jeg ikke tålte løk og hvitløk. Hun anbefalte da torsk, indrefilet og en rett til. Jeg bestilte og fikk en rett full av rødløk og vårløk. Når jeg gav tilbakemelding om dette fikk jeg streng beskjed om at jeg kun hadde sagt hvitløk og hun ble ufin. Hun mente at de ikke hadde en eneste rett med løk og at jeg derfor ikke kunne spise der. Jeg skjønner at det kan skje misforståelser, men dette var ikke en trivelig opplevelse. Lokalet var veldig trist.

2  Takk, annev503

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig deilig mat og fantastisk service. Helt perfekt størrelse på porsjonene. Maten kom også utrolig kjapt. De har en grill på kjøkkenet med at vannbad under. Dette fører til at kjøttet blir utrolig saftig og godt Betjeningen var utrolig hyggelig og veldig serviceinnstilt. Lokalet var kult og ryddig innredet.

Takk, Herman S
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Nydelige lokaler utrolig god mat kjempe hyggelig betjening magisk stevning anbefaler å dra hit du vil være god og mett ette på

Takk, Henrik S
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fikk servert Grillmix. Fantastisk god mat med amandinepoteter og tzatziki. Veldig god service. Personale er veldig imøtekommende og mottakende. En av de beste matopplevelsene jeg har hatt. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 613jpn
Anmeldt 23. juli 2021

Meget god service og utrolig bra mat. Bestilte grillmix, den anbefales på det sterkeste. Hjemmelaget eplekake til dessert var en perfekt avslutning

Takk, knutandreasw

Reisende som så på Mandalsstua, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Mandalsstua? Del dine erfaringer!