Gratis avbestilling frem til 21.05.21
Gratis avbestilling frem til 23.05.21
eDreamsUSD 194
CheapTicketsUSD 192
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Fint hotel, koselig resepsjonist,rent rom men du verden så lite rommet var til den forholdsvis høye prisen. Ikke var det kjøleskap/ barskap,vannkoker eller tlf.til resepsjonen. Frokosten var sparsommelig, men den må vel være sånn nå i disse koronatider.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, gunnbeates
Anmeldt 16. mai 2020 via mobile enheter

Fint og nytt hotell. Hyggelige ansatte. Meget god og sentral beliggenhet. Fine rom men en liten minus for manglende kjøleskap og vannkoker. Elendig frokost. Ja, det er koronarestriksjoner nå, men det får likevel være måte på. Nesten alt manglet. Se bilde vedlagt, det viser HELE frokosten. Dette var pinlig dårlig. Gir likevel tre stjerner fordi alt annet var ganske bra.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, JanXXXX
Lotte Fredrikse... S, General Manager på Mandal Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2020

Hei,

Takk for din tilbakemelding.
Dessverre var det ikke høy kvalitet på frokosten vår nå i mai grunnet Covid-19 og økonomi.
Vi har nå gjort en betydelig oppgradering på frokosten fra 2 juni.2020.
Håper dere ønsker å komme tilbake ved en senere anledning for å se forbedringer.

Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Elendig rengjøring. Hva skal man ellers kalle det når det ligger skittent undertøy fra forrige gjest under sengen? Ikke noe kjøleskap, ei heller vannkoker m/te og kaffemulighet. Ikke garderobeskap, kun etpar kleshengere, intet sted for klær som ikke skal henges opp. Blytung dyne, helt forferdelig, føltes som å bli kvalt.
Dette hotellet vil jeg absolutt ikke anbefale.

Dato for oppholdet: mars 2020
4  Takk, Kari H
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Vi var 3 arbeidskollegar som tenkte vi skulle ha oss litt mat i anledning "Ede ude uga"
Her ble det servert buffet. I og for seg greit nok, men kyllingen Coq au vin, var det nesten tomt for halv 8, men vi fikk en liten smak. Så de fylte på og vi ville hente ny forsyning på tallerken. Da ble skuffelsen stor når vi da så at de hadde fjernet kyllingretten og erstattet den med kyllingbollene fra barnemenyen.
Vi ble mette, men dette var langt fra noe å skryte av. Grei hverdagsmat, men langt unna den kvaliteten en forventer å få servert på et utested.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, Øystein E
Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger ved Buen Kulturhus. Man kan spasere fra sentrum og over Tidemands bro til hotellet
Trinnfri adkomst. Hyggelig resepsjon med altfor lave møbler. Heis med taktile tall og tale. Forholdsvis må men fine rom med utsikt mot Mandalselva. Nydelig mat og veldig hyggelig personale. Et veldig fint utgangspunkt for turer eller bare avslapning i en flott Sørlands by

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, vaibmu