Trinesblogg
      Restaurant
      44.7 km fra Mandal Hotel
      Se flere hoteller i Mandal
      Anmeldt 10. juli 2020

Bestilte familierom for to mnd siden, fikk et rom med to senger. Resepsjonisten skyldte på oss, kunne ikke tilby noen løsning og nektet først å refundere pengene. Hjelper ikke med fin beliggenhet når servicen er så dårlig! Hvis man bestiller familierom bør det være åpenbart at man er flere enn to.

1  Takk, Aud H
      Anmeldt 3. juli 2020

Rommet hadde flott utsikt, pent og stilrent men relativt litet. Gode senger og meget bra Dusch.
      Savnet Kaffe/Tekoker og kanskje safe.
      Restauranten hadde relativt liten meny men fantastisk god mat så vi spiste der tre av fire dager i Mandal.
      Meget hyggelig, profesjonell betjening.

Kun en ting jeg savnet var perfekt kaffe så kanskje et Baristakurs hadde vært en ide

1  Takk, 974bjarnea
      Anmeldt 27. juni 2020

Laaang ventetid på mat, varm hvitvin, feil drikke servert, surr m maten m middels smak . Koselig servitør men uerfaren. Fine rom, men små. Pluss for fin utsikt over Mandal og elva. Det finnes andre gode restauranter i Mandal, prøv heller andre.

1  Takk, 818terjej
      Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Fint hotel, koselig resepsjonist,rent rom men du verden så lite rommet var til den forholdsvis høye prisen. Ikke var det kjøleskap/ barskap,vannkoker eller tlf.til resepsjonen. Frokosten var sparsommelig, men den må vel være sånn nå i disse koronatider.

Takk, gunnbeates
      Anmeldt 16. mai 2020 via mobile enheter

Fint og nytt hotell. Hyggelige ansatte. Meget god og sentral beliggenhet. Fine rom men en liten minus for manglende kjøleskap og vannkoker. Elendig frokost. Ja, det er koronarestriksjoner nå, men det får likevel være måte på. Nesten alt manglet. Se bilde vedlagt, det viser HELE frokosten. Dette var pinlig dårlig. Gir likevel tre stjerner fordi alt annet var ganske bra.

Dato for oppholdet: mai 2020
      1  Takk, JanXXXX
      Lotte Fredrikse... S, General Manager på Mandal Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2020

Hei,

Takk for din tilbakemelding.
      Dessverre var det ikke høy kvalitet på frokosten vår nå i mai grunnet Covid-19 og økonomi.
      Vi har nå gjort en betydelig oppgradering på frokosten fra 2 juni.2020.
      Håper dere ønsker å komme tilbake ved en senere anledning for å se forbedringer.