Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Midt på treet hotell. Gode senger, frokost var ikke bra - lite utvalg, men mulig pga coronatid. Beliggenhet er midt i blinken og utsikt fra rommet veldig bra. Flott estetisk hotell med fin takterrasse.

1  Takk, Trinesblogg
Anmeldt 10. juli 2020

Bestilte familierom for to mnd siden, fikk et rom med to senger. Resepsjonisten skyldte på oss, kunne ikke tilby noen løsning og nektet først å refundere pengene. Hjelper ikke med fin beliggenhet når servicen er så dårlig! Hvis man bestiller familierom bør det være åpenbart at man er flere enn to.

1  Takk, Aud1268
Anmeldt 3. juli 2020

Rommet hadde flott utsikt, pent og stilrent men relativt litet. Gode senger og meget bra Dusch.
Savnet Kaffe/Tekoker og kanskje safe.
Restauranten hadde relativt liten meny men fantastisk god mat så vi spiste der tre av fire dager i Mandal.
Meget hyggelig, profesjonell betjening.

Kun en ting jeg savnet var perfekt kaffe så kanskje et Baristakurs hadde vært en ide

1  Takk, 974bjarnea
Anmeldt 27. juni 2020

Laaang ventetid på mat, varm hvitvin, feil drikke servert, surr m maten m middels smak . Koselig servitør men uerfaren. Fine rom, men små. Pluss for fin utsikt over Mandal og elva. Det finnes andre gode restauranter i Mandal, prøv heller andre.

Takk, 818terjej
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Fint hotel, koselig resepsjonist,rent rom men du verden så lite rommet var til den forholdsvis høye prisen. Ikke var det kjøleskap/ barskap,vannkoker eller tlf.til resepsjonen. Frokosten var sparsommelig, men den må vel være sånn nå i disse koronatider.

Takk, gunnbeates