Booking.comUSD 186
eDreamsUSD 186
CheapTicketsUSD 186
2025 av 59 anmeldelser
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Flott utsikt fra et stort og komfortabelt rom. Hyggelig betjening og god service. Men bortsett fra en flaske antibac i resepsjonen og en ved inngangen til restauranten, er smitteverntiltakene fraværende! Ingen begrensning eller puljeinndeling medfører full frokostsal til tider og ingen mulighet til å overholde en meters avstand. Ingen begrensning i heisen og ingen oppfordring til å overholde en meters regelen, hverken med soneinndeling eller plakater.

Takk, Morten J
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Midt på treet hotell. Gode senger, frokost var ikke bra - lite utvalg, men mulig pga coronatid. Beliggenhet er midt i blinken og utsikt fra rommet veldig bra. Flott estetisk hotell med fin takterrasse.

1  Takk, Trinesblogg
Anmeldt 10. juli 2020

Bestilte familierom for to mnd siden, fikk et rom med to senger. Resepsjonisten skyldte på oss, kunne ikke tilby noen løsning og nektet først å refundere pengene. Hjelper ikke med fin beliggenhet når servicen er så dårlig! Hvis man bestiller familierom bør det være åpenbart at man er flere enn to.

1  Takk, Aud1268
Anmeldt 3. juli 2020

Rommet hadde flott utsikt, pent og stilrent men relativt litet. Gode senger og meget bra Dusch.
Savnet Kaffe/Tekoker og kanskje safe.
Restauranten hadde relativt liten meny men fantastisk god mat så vi spiste der tre av fire dager i Mandal.
Meget hyggelig, profesjonell betjening.

Kun en ting jeg savnet var perfekt kaffe så kanskje et Baristakurs hadde vært en ide

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 974bjarnea
Anmeldt 27. juni 2020

Laaang ventetid på mat, varm hvitvin, feil drikke servert, surr m maten m middels smak . Koselig servitør men uerfaren. Fine rom, men små. Pluss for fin utsikt over Mandal og elva. Det finnes andre gode restauranter i Mandal, prøv heller andre.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 818terjej