Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Booking.comUSD 231
eDreamsUSD 231
CheapTicketsUSD 231
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Mandal hotell ligger perfekt plassert i et stille industriområde bare to minutters gåtur over broen og inn til sentrum. Betjeningen var hyggelig og hjelpsom og rommene var meget romslige. Hotellet er nytt og standarden deretter. Dessverre fikk vi ikke frokost som svarte til standarden på resten av hotellet. Dette skyldes restriksjoner på grunn av smittefare. Det var stor parkeringsplass som var gratis i helgene, men avgiftsbelagt på dagtid midt i uken. Det er for dårlig

Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, Arvid H
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet i bydel under utvikling og rett i vannkanten. Luftig, åpen lobby. Stor parkering (avgift) rett utenfor. Blide ansatte. Hotellet har potensial, men en del ting - som er enkle å justere - bør forbedres. Frokost: Fulle bord, stadig tomt for mat/drikke/bestikk, unge ansatte som sto på, men enten var de for få, eller så var arbeidet dårlig organisert. Resepsjon: Personale opptatt av å snakke med kolleger. Rom: Burde hatt vannkoker med kaffe og te, ingen skap, skuffer eller hyller. Utearealer: Egentlig fint, men bærer preg av manglende oppfølging av planter og et bed overgrodd av ugress. Brannalarmen gikk under frokosten, og alle gikk ut og ble der til brannvesenet ankom. Noen tok utgangen mot sjøen, mange tok hovedutgangen. Folk sto på alle sider av hotellet. Det var ingen merkbare rutiner, ingen informerte eller holdt oversikt. Dette var svært foruroligende.

Takk, Underveis
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Flott utsikt fra et stort og komfortabelt rom. Hyggelig betjening og god service. Men bortsett fra en flaske antibac i resepsjonen og en ved inngangen til restauranten, er smitteverntiltakene fraværende! Ingen begrensning eller puljeinndeling medfører full frokostsal til tider og ingen mulighet til å overholde en meters avstand. Ingen begrensning i heisen og ingen oppfordring til å overholde en meters regelen, hverken med soneinndeling eller plakater.

Takk, Morten J
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Midt på treet hotell. Gode senger, frokost var ikke bra - lite utvalg, men mulig pga coronatid. Beliggenhet er midt i blinken og utsikt fra rommet veldig bra. Flott estetisk hotell med fin takterrasse.

1  Takk, Trinesblogg
Anmeldt 10. juli 2020

Bestilte familierom for to mnd siden, fikk et rom med to senger. Resepsjonisten skyldte på oss, kunne ikke tilby noen løsning og nektet først å refundere pengene. Hjelper ikke med fin beliggenhet når servicen er så dårlig! Hvis man bestiller familierom bør det være åpenbart at man er flere enn to.

Takk, Aud1268