TripadvisorUSD 175
Priceline
Agoda.comUSD 179
Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Flott, forholdsvis nytt hotell. OK rom og personale. Dårlig lydisolert rom. Mye støy fra slamring med dører i gangen om morgenen. Romservice ga oss rene håndkleet, men ryddet ikke bort brukte kopper osv.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Mads-Yngvar F
Anmeldt 11. mars 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og koselig kokk og servitører. Anbefales. Hadde hjortecarpaccio til forrett og torsk til hovedrett, nydelig tilberedt og smakte nyydelig. Flotte rom med god utsikt. Eneste minus var at hotellet ikke har egen parkering til gjester, til tross for stor parkeringsplass rett utenfor døren hvor en må betale pr. time.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, Agbirkel
Anmeldt 28. oktober 2020

Dette er den beste veganske burgeren jeg har smakt! :) Det er kjekt å finne veganske alternativer uten å måtte be om noe og ekstra kjekt når det smaker så godt! Anbefales veldig og servitøren var behagelig og god i jobben sin.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, mariabY8094IX
Anmeldt 20. september 2020

Hotellet ligger på den andre siden av elva, i forhold til det gamle sentrum. Men en elegant fotgjengerbro gjør at det ikke tar mange minutter fra hotellet til sentrum. Det ligger en stor offentlig parkeringsplass like ved siden av hotellet. Frokosten var god, og spisesalen tilfredsstilte korona reglene. Vi hadde et dobbeltrom, praktisk innredet, men 16 kvadratmeter er litt for lite etter min vurdering. Det blir vanskelig å få plassert 2 kofferter. Badet var derimot stort og pent. Men blandebatteriet hadde trengt en bruksanvisning på veggen.

Romtips: Be om å få et rom mot elva
Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, arnes784
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Hadde en natt her på miniferie på vestlandet. Hotellet ligger nydelig plassert i Mandal, og ser flott og fresht ut. Vi reiser med en liten gutt på 11 måneder, og ble kun henvist til familierom på nettsidene, noe som ble litt stort og dyrt for kun en natt. Ingen info om at man kan booke andre rom med sprinkelseng. Etter en mail til hotellet, ordnet de dette direkte og vi fikk et enklere rom med sprinkelseng. Perfekt for et kort opphold. Rask og god service, men valgmulighetene burde vært mer fleksible på nettsidene. Ellers pene rom, god frokost, hyggelig betjening og et av de reneste hotellene jeg har vært på! Et minus for mangel på vannkoker og kaffemuligheter på rommet. Burde være tilgjengelig på et hotell av denne standarden Men ellers kan det absolutt anbefales

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, natasha_finseth