Booking.comUSD 160
FindHotelUSD 157
EtripUSD 157
Anmeldt 8. august 2021

Vi var gjester en uke, familie med to voksne og to mellom store barn. Vi hadde familie rom, og det funket bra. Rommet var litt lite (vi hadde med ganske mye pga en hel ukes oppehold), men det gikk fint. Neste gang tar vi junior suite.

Veldig hyggelig service fra bookning, hele oppeholdet og utsjekk. Hotellet er bare ett par år gammelt, og alt föles veldig nytt og fint. Fine farger og möbler, deilige Jensen senger. Veldig rent og fint!

Frukosten var over det vi forventet, hadde alt vi önsket. Vi var ett par ganger på tak-restaurangen, så bra!!! Tror det var beste pizza vi fått på lenge. Og utsikten er magisk.

Stort takk for oss! Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Heidi T
Anmeldt 3. august 2021

Fikk suite , en av de få. Fantastisk utsikt er eneste som var fint. Fikk 2 stk plastisk beger. For et sånt rom kunne ha vært fint med et par glass faktisk. Sengen som står som « king size» i annonsen er bare to enkelte senger som presset sammen. Ikke noe for et kjæreste par. Sengene flyttet fra hverandre i løpet av natta , nesten ramlet i et sprekk . Helt OK frokost

Takk, TuristDF
Anmeldt 2. august 2021

Hotellet er ganske nytt og har freshe fellesareler. Det er imidlertid et problem at rommet er knøttlite. Vi har vært innom 10 norske hoteller i løpet av sommeren. Dette var det nest dyreste, og det enkleste. For over 2 000 kroner natta, forventer man litt flere fasiliteter enn to simple plastglass på rommet. Mangel på kaffemaskin er også en stor nedtur for oss.

Når det er sagt; personalet var hyggelig, og både frokost og middag var svært god. Praktisk med parkering rett utenfor.

Romtips: Sjekk om det finnes litt større rom, for et vanlig dobbeltrom er knøttlite.
1  Takk, Nin68
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig hotell midt i Mandal.
Vi hadde med hund, så det å få i første Etg med egen terrasse og tilgang på stooor gressplen var tipp topp!
Rommet var veldig lite, for oppbevaring av klær så var det to kleshengere….. å det var det.
Det var rent og pent, en gedigen stor stol var presset inn på rommet, så vi kunne ha noe klær der også.
Middagen var rett og slett fantastisk!
Alle jentene i resepsjonen var veldig hyggelig!

2  Takk, evak498
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Standard dobbel som fint.God og variert frokost.
Vi fikk et rom med svært dårlig beliggenhet. Vi så rett inn i hotellets restaurant på andre siden.Se bildet
Og den lå tett på slik at gjestene og ansatte kunne se rett inn på vårt rom. Jeg reagerte på at de tar full pris for dette rommet og at denne utsikten ikke nevnes ved bestilling.
Jeg fikk beskjed fra resepsjonen at vi kunne trekke gardinene for om det var sjenerende.Dette gjorde vi midt på en nydelig sommerdag.
Jeg ønsket refusjon i pris pga at jeg synes det var uakseptabelt å full pris for et sånt rom i sommersesongen.Jeg fikk ikke refusjon men fikk tilbud av ledelsen om gratis kaffe og 20% avslag på restauranten om jeg valgte å spise middag på hotellet.
Lite generøst og serviceinnstilt ledelse på hotellet.
Jeg skjønner nå at flere som som har omtalt hotellet tipser om at man må be om rom utsikt til elven.

Romtips: Be om utsikt mot elven.Det er en grunn for at dette tipset går igjen.
3  Takk, Kari U