“Middag”
Anmeldelse av Tidemands Cafe

Tidemands Cafe
Vurdert som nr. 13 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 2. august 2021

Koselig å sitte ute på takterassen, hyggelig betjening (Tora). Kommer gjerne igjen. God mat, skalldyrsalat.

1  Takk, Lisve65

Anmeldt 29. juli 2021

Bestilte 2 pasta, hvor den ene var kald. Grillet ørret, ok men porsjonen var veldig liten. Skalldyrsalaten og Club sandwich helt grei. Betjeningen trenger muligens en lang ferie…

3  Takk, Tzarek
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Etterlyste suppe, fikk beskjed om at den «kommer snart, ikke min feil det er kjøkkenet». Suppa kom 5 minutter etter at de andre hadde spist opp sin mat. Slapp å betale suppa etter å påpekt dette, ingen tilbud om refusjon eller beklagelse. God suppe, for øvrig

3  Takk, EirikVer
Anmeldt 14. juli 2021

Hyggelig kafé, men dårlig mat. Barneburgeren var tørr og sausen til vegetarpastaen var vanndig og smakløs og overkokt pasta. Tok lang tid før vi fikk maten. Hyggelig servitør trekker opp fra 1 til 2.

3  Takk, Heddamu
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Spiste pasta av to typer; vegetar og kylling. Greit nok. Kyllingpastaen hadde litt utseende og konsistens som om den var oppvarmet, men det kan vi jo ikke påstå. Vegetarpastaen var også ok. Grønnsakene var sprø og sausen grei. Vi var sultne og spiste opp alt. Men vi hadde nok ønsket oss litt «freshere» mat. Liker godt å ha en salt- /pepperkvern tilgjengelig, ikke ferdigmalt salt og pepper som her.

Vi hadde to servitører som helt åpenbart ikke snakket sammen. Dette førte nok til litt ugreie i bakgrunnen. Den ene var blid og iøtekommende, den andre litt mer uengasjert, men maten kom raskt på bordet, brødet i brødkurven var godt og vi spiste som sagt opp alt sammen. Mer er det egentlig ikke å si.

2  Takk, Anettens

Reisende som så på Tidemands Cafe, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Tidemands Cafe? Del dine erfaringer!