“Surrete servitør?”
Anmeldelse av Tidemands Cafe

Tidemands Cafe
Vurdert som nr. 13 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 4. august 2021

Dårlig restaurant eller bare en surrete servitør?
Måtte vente i evigheter på maten til tross for halvfull restaurant. Den ene retten var kald. Ba om å få ketchup til pommes frites'en, den kom aldri. Til tross for 4 servitører som virret rundt klarte ingen å tilby påfyll. Da vi bestilte påfyll klarte servitøren å glemme bestillingen. Ikkje godt nok.

5  Takk, irenemargrethe

Anmeldt 2. august 2021

Koselig å sitte ute på takterassen, hyggelig betjening (Tora). Kommer gjerne igjen. God mat, skalldyrsalat.

1  Takk, Lisve65
Anmeldt 29. juli 2021

Bestilte 2 pasta, hvor den ene var kald. Grillet ørret, ok men porsjonen var veldig liten. Skalldyrsalaten og Club sandwich helt grei. Betjeningen trenger muligens en lang ferie…

3  Takk, Tzarek
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Etterlyste suppe, fikk beskjed om at den «kommer snart, ikke min feil det er kjøkkenet». Suppa kom 5 minutter etter at de andre hadde spist opp sin mat. Slapp å betale suppa etter å påpekt dette, ingen tilbud om refusjon eller beklagelse. God suppe, for øvrig

3  Takk, EirikVer
Anmeldt 14. juli 2021

Hyggelig kafé, men dårlig mat. Barneburgeren var tørr og sausen til vegetarpastaen var vanndig og smakløs og overkokt pasta. Tok lang tid før vi fikk maten. Hyggelig servitør trekker opp fra 1 til 2.

3  Takk, Heddamu

Reisende som så på Tidemands Cafe, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Tidemands Cafe? Del dine erfaringer!