“Stjerneskudd”
Anmeldelse av Tidemands Cafe

Tidemands Cafe
Vurdert som nr. 13 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Vår lille familie på 3 var til lunsj. Ungen spiste nyggets, mor spiste kyllingpasta og jeg en rett de kalte "Stjerneskudd". Å det må sies var en stjerne. Veldig godt. Rødspette, reker, rogn og annet på smørbrød. Med remulade ved siden. Denne retter er en 6'er alene. Men maxskår trekker ned for litt ubahagelig sofa sete, anbefaler stol. Og manglende smak på pastasausen til mor sin rett.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, troxda

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Ved ankomst får vi informasjon at det er ca 45 minutter ventetid på kjøtt. Dette kunne vi fint leve med og forventningene våre steg med ventetiden.

Min samboer bestilte godt stekt indrefilet med bearnaise istede for peppersaus.
Selv bestilte jeg medium stekt indrefilet med peppersaus.

I mellomtiden ble vi tilbudt et fantastisk godt brød.

Da maten endelig kom etter ca 55 hyggelige minutter ble det en gedigen nedtur.

For det første kommer en annen servitør med maten og informerer at bearnaise har de ikke og biffene var alt annet enn det vi bestilte.

Min medium biff var well done pluss og min samboers biff var så tørr at den var vanskelig å svelge. Jeg gjetter på at hennes har stått på vent i lengre tid og tørket ut.

I ventetiden var servitørene mildt sagt lite opptatt med å følge med på bordene, mobiltelefonen hans var derimot av større interesse.

Drikke ble ikke tilbudt påfyll, selv om jeg satt frem glasset. Dette for å se om de fulgte med, noe som ble bekreftet at de dessverre ikke gjorde.

Som en kompensasjon for den heller mislykkede biff middagen ble vi tilbudt gratis dessert og kaffe, noe som var veldig hyggelig, men som ikke kan rettferdiggjøre mer enn 2 stjerner.

Dersom man skal spise her bør man styre unna biffen.

5  Takk, Tom A
Anmeldt 4. august 2021

Dårlig restaurant eller bare en surrete servitør?
Måtte vente i evigheter på maten til tross for halvfull restaurant. Den ene retten var kald. Ba om å få ketchup til pommes frites'en, den kom aldri. Til tross for 4 servitører som virret rundt klarte ingen å tilby påfyll. Da vi bestilte påfyll klarte servitøren å glemme bestillingen. Ikkje godt nok.

5  Takk, irenemargrethe
Anmeldt 2. august 2021

Koselig å sitte ute på takterassen, hyggelig betjening (Tora). Kommer gjerne igjen. God mat, skalldyrsalat.

1  Takk, Lisve65
Anmeldt 29. juli 2021

Bestilte 2 pasta, hvor den ene var kald. Grillet ørret, ok men porsjonen var veldig liten. Skalldyrsalaten og Club sandwich helt grei. Betjeningen trenger muligens en lang ferie…

3  Takk, Tzarek

Reisende som så på Tidemands Cafe, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Tidemands Cafe? Del dine erfaringer!