Fantastisk familiecamping!

Vi har vært her noen ganger med campingvogn og bare elsker denne plassen! Kjempe hyggelig personal... les mer

Anmeldt 5. mai 2024
kjetilogtorgeir
Vanse, Norge
Mandal Norges perle

Jeg bor her, på verdens vakreste sted. Med strender og fantastiske turområder i umiddelbar nærhet... les mer

Anmeldt 8. november 2023
Pys123
Oslo, Norge

Anmeldt 23. september 2018

Sjøsanden ligger ved Sjøsanden Feriesenter like utenfor Mandal sentrum.
Stranden er meget innbydende med flott sand.

Takk, BjR1956
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Sjosanden er et fint sted. Vi gikk tur langs stranden og fortsatt videre i Furulunden og langs de flere små strendene.
Gode opplevelser.
Anbefales !

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, X5299XVolgag
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Ligger rett i utkanten av Mandal sentrum og er en stor og fin sandstrand. Vannet virket rent og klart. Havet står rett på så noe kaldt vann, men kvaliteten på sanda er meget bra. God plass til store og små + muligheter for å spise rett o nærheten. Gode parkeringsmuligheter.

Takk, stigs152
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Jeg var her en varm sommerdag. Den er ikke som en sydenstrand. Her mangler parasoller og solsenger og sanden er ganske massiv og vond å ligge på. Så ta gjerne med egen solseng. Savnet også en liten kiosk ved stranden.
Det kan være mye kvister og skarpe ting på stranden.
Stranden er også utsatt for vind.
Stranden er stor og det er god plass for alle. Og en slipper å ligge veldig tett. Det er lett å gå i vannet. Atmosfæren er rolig og behagelig.
Alt i alt en grei og stor strand som både små og store kan kose seg på. Den mangler en del fasiliteter.

Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Vi var her i forbindelse med ferie til dyreparken. Pendlet hver dag frem og tilbake, ca 45 min hver vei. Vi leide den store 100kvm store leiligheten til sjøsanden ferietun, da vi var 2 familier med 2 barn hver. 2 store bad, noe enkelt og 4 soverom gav oss masse plass å boltre oss på :) leiligheten bar noe preg av enkelhet, men hadde alt vi trengte.
selve stranden er 10 meter fra husveggen og var perfekt for ett enkelt bad eller bare sandkos.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, mortenels