Fin strand

Noen mandalitter vil nok sammenligne dette med en sydrnstrand. Stranden er fin. Og på varme... les mer

Anmeldt 22. juli 2021
_travelmanontripadv
Oslo, Norge
Koselig og vakkert.

Ingenting er som en spasertur på Sjøsanden og i Furulunden. Har kan du nyte skog og hav, sykle... les mer

Anmeldt 11. november 2020
JonMortenJ
Kristiansand, Norge

Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Flott å sole seg og bade på sommeren. Fine turstier langs stranda. Kort vei til sentrum av Mandal. Mange fine små strender ved siden av sjøsanden.

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, sirithebest
Anmeldt 12. august 2019

Vi drar dit hvert år, og vi er alltid fornøyde. Anbefaler på det sterkeste;) Skikkelig ferie plass for alle:)

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Discover563798
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Trivelig tur på sjøsanden Mandal.
Mange fine tur løyper rundt i Furulunden og Lordens og mange fine fuske plasser om en ønsker det

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Kurt R M
Anmeldt 23. september 2018

Sjøsanden ligger ved Sjøsanden Feriesenter like utenfor Mandal sentrum.
Stranden er meget innbydende med flott sand.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, BjR1956
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Sjosanden er et fint sted. Vi gikk tur langs stranden og fortsatt videre i Furulunden og langs de flere små strendene.
Gode opplevelser.
Anbefales !