Fantastisk familiecamping!

Vi har vært her noen ganger med campingvogn og bare elsker denne plassen! Kjempe hyggelig personal... les mer

Anmeldt 5. mai 2024
kjetilogtorgeir
Vanse, Norge
Mandal Norges perle

Jeg bor her, på verdens vakreste sted. Med strender og fantastiske turområder i umiddelbar nærhet... les mer

Anmeldt 8. november 2023
Pys123
Oslo, Norge

Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Flott å sole seg og bade på sommeren. Fine turstier langs stranda. Kort vei til sentrum av Mandal. Mange fine små strender ved siden av sjøsanden.

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, sirithebest
Anmeldt 12. august 2019

Vi drar dit hvert år, og vi er alltid fornøyde. Anbefaler på det sterkeste;) Skikkelig ferie plass for alle:)

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Discover563798
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Trivelig tur på sjøsanden Mandal.
Mange fine tur løyper rundt i Furulunden og Lordens og mange fine fuske plasser om en ønsker det 😃

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Kurt R M
Anmeldt 23. september 2018

Sjøsanden ligger ved Sjøsanden Feriesenter like utenfor Mandal sentrum.
Stranden er meget innbydende med flott sand.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, BjR1956
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Sjosanden er et fint sted. Vi gikk tur langs stranden og fortsatt videre i Furulunden og langs de flere små strendene.
Gode opplevelser.
Anbefales !