“Super bra”
Anmeldelse av TT World

TT World
Vurdert som nr. 11 av 27 Restauranter i Mandal
Anmeldt 3. august 2020

Hyggelige søte servitører, nydelig lokal og super god mat. Utrolig bra uteliv på natten også! Her skal vi igjen

Dato for besøk: august 2020
Takk, Sbnanabsba

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat. Var sterkt og mye smak, noe som virkelig var godt! De ansatte var hyggelige og ga god service

Takk, Silje1996
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Elendig mat!!! Underkokt pasta (de kalte de nudler). Smaken av Soyasaus overdøvet all smak på ene retten.
Vi smakte tre retter....alle var dårlige.

Vi bor delvis i Thailand, dette smaker ikke i nærheten av thai mat.

Finn noe annet enn thai, for d kan de ikke.

Hyggelig stemning og bra plassering

2  Takk, 979tanjav
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Var her med en matglad gjeng å spiste lunsj. Gikk for servitørenes anbefaling, en chicken curry, honey beef og pai thai. Meget godt fornøyd med thailandske smaker, styrke og porsjonstr. Litt forbedringspotensiale på pad thai (denne var litt blek)..
En forrett bestående av Won Ton(?) var ypperlig bra. Servert med egenlaget saus av flere komponenter. Øl fra Thailand er også et +

Sammenlignet med annen thaimat spist i Norge var dette kjempebra!
Forstår frustrasjon og burgersavn hos et ikke matvandt individ.
Skryt til blide og søte servitører, Vi kommer tilbake!

Takk, Krydderfred
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Flinke å hyggelige servitører som prøvde å redde det dårlige kjøkkenet. Maten var kald/lunken når den ble levert ut + overdådig bruk av chili. Fiskesuppen var et absolutt mareritt. Det virket ikke som suppen var bygd opp på en ordentlig kraft og minnet mer om toro posesuppe en enn suppe som koster 215 kr. I forhold til thai rettene bestod det av å dynke mest mulig chilli inn samtidig som å gjøre kyllingen så tørr som mulig. Eneste oppturen var servitørene som prøvde å rette opp problemene den dårlige maten skapte. Glemte i tilleg å dele ut ris til de forskjellige thai rettene.

1  Takk, Draugi

Reisende som så på TT World, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i TT World? Del dine erfaringer!