“Fantastisk mat med mye smak”
Anmeldelse av TT World

TT World
Vurdert som nr. 11 av 27 Restauranter i Mandal
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat med mye smak og styrke, gode porsjoner, koselig betjening og flotte lokaler! Anbefales!

Takk, 360beateh

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

God og smakfull mat, rause porsjoner, flotte lokaler og hyggelig betjening. Fin beliggenhet på brygga i Mandal.

Takk, HelleHoi
Anmeldt 3. august 2020

Hyggelige søte servitører, nydelig lokal og super god mat. Utrolig bra uteliv på natten også! Her skal vi igjen

Takk, Sbnanabsba
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat. Var sterkt og mye smak, noe som virkelig var godt! De ansatte var hyggelige og ga god service

Takk, Silje1996
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Elendig mat!!! Underkokt pasta (de kalte de nudler). Smaken av Soyasaus overdøvet all smak på ene retten.
Vi smakte tre retter....alle var dårlige.

Vi bor delvis i Thailand, dette smaker ikke i nærheten av thai mat.

Finn noe annet enn thai, for d kan de ikke.

Hyggelig stemning og bra plassering

2  Takk, 979tanjav

Reisende som så på TT World, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i TT World? Del dine erfaringer!