“Vinsmaking”
Anmeldelse av TT World

TT World
Vurdert som nr. 10 av 27 Restauranter i Mandal
Beskrivelse: TT World er en restaurant inspirert av alle verdens kjøkken. Vår spesialitet er Asia og Thai. Vi. er også et utested så hos oss kan du starte kvelden med en bedre middag, og avslutte med god drikke og god stemning, "der det skjer" Velkommen. :)
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

En helt fantastisk opplevelse. Ikke bare var vinen og maten fantastisk god, men servicen var så personlig og raus at vi følte vi var hjemme hos noen. Gratis påfyll i glasset! Aldri opplevd før. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, BjornH517

Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Koselig sted med utrolig god mat og hyggelige ansatte! Anbefaler på det sterkeste Kamskjell til forrett og Chili Honney Beef til hovedrett

Dato for besøk: september 2020
Takk, stsjensen
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Spiste Chicken Thai og den smakte helt himmelsk. Sterk og god med mye smak. Mulig å justere styrken ved å fjerne noen chiliskiver.
Til dessert valgte vi Kokos melk Creme Brulee og sjokolade fugde som begge smakte meget godt!

Takk, 896oled
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat med mye smak og styrke, gode porsjoner, koselig betjening og flotte lokaler! Anbefales!

Takk, 360beateh
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

God og smakfull mat, rause porsjoner, flotte lokaler og hyggelig betjening. Fin beliggenhet på brygga i Mandal.

Takk, HelleHoi

Reisende som så på TT World, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i TT World? Del dine erfaringer!