“Drop-in besøk for en liten matbit og ei øl.”
Anmeldelse av TT World

TT World
Vurdert som nr. 9 av 30 Restauranter i Mandal
Beskrivelse: TT World er en restaurant inspirert av alle verdens kjøkken. Vår spesialitet er Asia og Thai. Vi. er også et utested så hos oss kan du starte kvelden med en bedre middag, og avslutte med god drikke og god stemning, "der det skjer" Velkommen. :)
Anmeldt 27. juli 2021

Utvalget av øl var veldig skuffende. 3 forskjellige slag, hvorav det ene var en "Lite" variant av CB. Det tredje var en thailandsk type. Det er for dårlig. Vårrullene vi fikk, var kalde inni, så det var heller ikke en god opplevelse. Servicen var god og vi hadde nok fått nye, dersom vi hadde bedt om det. Kommer ikke igjen for ei øl eller annen drikke.

Takk, 64hansemann

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat!! Til tross for litt(?) slos service, så må vi si at vi er meget fornøyde - Gai Satal, Chicken Thai og TR salat (3 voksne) smakte himmelsk. De har litt å gå på mtp service og hastighet, men været/sola/temp/feriestemning og selskapet gjorde at det ble helt innafor. Men de bør nok inne utfordre for mye i så henseende… Jeg kommer GJERNE igjen

Takk, Oyenfre
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Et nydelig sted!
Personalet - imøtekommende, hyggelig, serviceminded
Maten - fantastisk! Raskt levert, delikat presentert og kjempegod på smak
Huset - målløs, nesten! Delikat interiør, rustikk stil og veldig flotte kunstbilder fra lokal kunstner.
En særegen, flott pub - med ølbryggeanlegg (ikke i bruk).
Beliggenhet - midt i byen i bryggerekka, herlig utsikt

1  Takk, Bente S
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Veldig bra. Bra service, fikk maten raskt og baguetten med pulled pork var meget bra. Deilig brød, gode grønnsaker og pulled porken var den berømte prikken over i. Flott utsikt helt nede ved sjøen gjorde dette til en opplevelse som gjerne gjentas.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 854mattiasm
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Vi besøkte stedet en sommerdag og kunne sitte ute og se på havnen under måltidet. Menyen er hovedsakelig thailandsk, og man får hamburger og salat med Thailandsk vri. Vi ble hilst på i det vi kom inn, fikk raskt et bord og bestilt mat. Kelneren gir anbefalinger på maten og når maten kommer er vi godt fornøyd. Prisnivå er vel 200 - 250 kr For en hovedrett. Vi hadde en god middag og et hyggelig besøk her og anbefaler restauranten.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Erlend1973

Reisende som så på TT World, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i TT World? Del dine erfaringer!