“Vi fikk vindusplass og utsikt over elva heilt toppers”
Anmeldelse av TT World - STENGT

TT World
Beskrivelse: TT World er en restaurant inspirert av alle verdens kjøkken. Vår spesialitet er Asia og Thai. Vi. er også et utested så hos oss kan du starte kvelden med en bedre middag, og avslutte med god drikke og god stemning, "der det skjer" Velkommen. :)
Anmeldt 12. juli 2022

Fantastisk flott service og hyggelig betjening, og de kunne alt om rettene. Og rask og fin service av betjeningen, og masse mat fikk vi , og den var kjempegod. Så vi kan absolutt anbefale en tur til TT World i MANDAL. Så topp karakter etter vårt besøk

Dato for besøk: juli 2022
1  Takk, Einar56

Anmeldt 8. juli 2022 via mobile enheter

Flott totalopplevelse. God mat og god service. Minstemann spiste spagetti bolognese, den var bedre enn fars, og det sier ikke lite. Resten av oss spiste thai mat, Tom Yum og Chicken thai, som smakte kjempegodt.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, 479helgev
Anmeldt 25. mars 2022 via mobile enheter

Nydelig fjøl med tapas både varmeretter og kalde- anbefales. God porsjon- stor variasjon- spennende smaker- ser flott ut. Anbefales! Perfekt å dele

Dato for besøk: mars 2022
Takk, ninas_nnevik_ysleb_f
Anmeldt 21. mars 2022

Stor koste oss ute, hyggelig staff og kjeeempe god mat. Drinker var gode og utelivet gøy. Flink restaurantsjef som har peiling på det han driver med.

Dato for besøk: mars 2022
Takk, Carolinetaan
Anmeldt 3. november 2021

Kulinarisk smaksopplevelse. Fantastisk koselige lokaler og topp service. En fantastisk kveld med gode venner💯

Dato for besøk: november 2021
Takk, 747annikenl