“God mat anbefales”
Anmeldelse av Bonsai Sushi & Noodles

Bonsai Sushi & Noodles
Vurdert som nr. 18 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 25. juli 2021

I år ble det også ferie i Norge. Mye kjøring langs Norge. Trengte god mat til feriereiser. Spist her for noen dager siden. Nydelig mat. Alle reisende bør stikke innom før videre reisen

1  Takk, duchoa2015
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre var dette en skuffende opplevelse. Bestilte tre forskjellige sushiretter, der omtrent alle bitene bestod utelukkende av ris. Maki med fritert scampi, var en risrull med kun halen av en scampi i. Makirull med tunfisk bestod nesten utelukkende av ris og litt agurk, tunfisken måtte man lete grundig etter. Jeg viste bitene til servitøren/kokken som kunne fortelle at det var slik de var blitt opplært til å lage sushien. Jeg har spist mye sushi, også hos «billigkjeder», men dette var langt under alminnelig standard. At man i tillegg blir møtt med et skuldertrekk når man klager på maten er ganske forbausende.

Takk, 55helener

Reisende som så på Bonsai Sushi & Noodles, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Bonsai Sushi & Noodles? Del dine erfaringer!