“Enkelt og bra konsept”
Anmeldelse av Fiskelaget AS

Fiskelaget AS
Vurdert som nr. 6 av 27 Restauranter i Mandal
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Fiskeutsalget i Mandal har et godt utvalg i lunsjretter/take away. Her får du varme fiskekaker, smurte baguetter med reker, varm fiskewok, fiskelasagne, fiskesuppe m.m. som er produsert i lokalene samme dag. Du kan enten ta maten med deg, eller du kan nyte den på Fiskelagets uteservering på taket av utsalget. Her har du flott utsikt utover elva og gjestehavnen.
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Kjøp reker nede i butikken, nyt de på takterrassen sammen med øl/vin/mineralvann som du får kjøpt der + nyt utsikten!

Takk, ginastilje

Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Det er den værste skalldyrbuffeen jeg noen sinne har vært på. Det var brød, krabber, reker, blåskjell og kongekrabber, majones, smør og sitron. Savnet veldig tilbehør som salater, egg, dill og gjerne noe marinert skalldyr. Svindyrt for lite . Blir ikke å anbefale dette for andre. Gå heller på meny og kjøp!!!!!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 700kirsteng
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Vi stoppet innom og møtte en hyggelig betjening og et utvalg av sjømat til salgs som passet oss. Fiskekaker til dagens lunsj stod på vår handleliste

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 214haraldf
Anmeldt 18. juli 2018

Annenhver dag kan du velge fra menyen, ellers kan du forsyne deg av skalldyrbuffet. Vi fikk skalldyrbuffet bestående av krabbe, krabbeklør, snøkrabbe, reker, blåskjell og grønnskjell med tilbehør. Samme hva du gjør med skalldyr fra havet, så er det godt - også her på stedet. Alt kokt i saltet vann bortsett fra grønnskjellene som hadde fått besøk av en løk. Greit nok, men med litt kokkekreativitet kunne alt vært mye bedre.
Gi krabbene 5 minutter lengre koketid, så slipper kjøttet fra bena. Spe på med litt dill og persille, tilby en enkel dessert, og ikke minst: Piff opp et nitrist interiør. Hokus Pokus: Restauranten ville vært stappfull! Hyggelige og effektive unge servitører gir ekstrapoeng.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kleppah
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi skulle ut å spise middag og bestemte oss for å gå på Taket på fiskelaget. Lørdag kveld. Vi reserverte bord og ble møtt av noen unge hyggelige servitører. Menyen var fin- snøkrabbe, krabbe, krabbeklør, reker, skalldyrstallerken og hummer. Valget for oss tre ble krabbeklør, snøkrabbe og hummer. Hummeren kom levende opp, ble kokt mens vi ventet og kjølt fort ned før den ble delt i to. Servert sammen med aioli, majones og loff. Det hele var helt magisk- sitte der lørdag kveld i solnedgangen med aldeles nykokt hummer. Utrolig. Kan virkelig anbefales. Byens beste skalldyrsrestaurant!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 32gretes

Reisende som så på Fiskelaget AS, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Fiskelaget AS? Del dine erfaringer!