Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi dro på spontan ferietur og endte opp ei natt på sandnes camping. Ble tatt godt imot når vi kom. Trivelige folk og koselig campingplass på ett fint opparbeidet lite sted. Vi fikk teltplass rett ved veien, og dette bråkte en del. Gikk litt utover nattesøvnen, men det gikk fint.

Takk, 124hannet
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Familie på 6 med campingvogn hadde 2 overnattinger her.
En rolig og fin plass for noen dager stopp i Mandal.
Vi hadde små barn med så det kunne våre litt mer lekeutstyr disse kunne lekt med men veldig trygt og oversiktlig.
Det var hyggelig og imøtekommende personal.
Toalett og dysj var rent.
Veldig fin badeplass.
En flott og gjennomført campingplass.
Kunne leige sykkel å sykle ned til sentrum.

1  Takk, linnserigstadt
Anmeldt 9. august 2020

Vi overnattet i det 400 år gamle Stabburet for en natt :) For en nydelig plass og hyggelig betjening, her kunne vi lett blitt mye lengre :) Tommel opp vi kommer gjerne igjen ved en senere anledning :)

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Reisefryd
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Helt ok campingplass. Bodde en natt på gjennomreise. Utmerket personale som ga god veiledning og service. Ok beliggenhet litt inn fra kysten nær elva. Litt lav standard på sanitæranlegget men tilfredsstillende. Bra rengjøring. Helt normal pris.

1  Takk, oddbj_rna2016
Anmeldt 12. august 2019

Veldig rart og spesielt i forhold andre campingplasser. Vi var på telttur med barn og venner. Det ser ut at eierne ikke tåler grupper. Uavhengig av det faktum at vi overholdt de fastsatte reglene, ble vi kontrollert og avvist på hvert trinn. Eierne dukket opp noen ganger slik at man følte seg overvåket og uvelkommen.
Ganske rart når eieren sjekker stillheten mens campingplassen ligger rett ved veien med en del støy...
Kommer ikke tilbake selv om det bare vil være oss to.

Ellers bra fasiliteter og vakkert turområde.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Discover563798