Tilde Cathrine Kjos-Klevan
        kr 2 191
      27.2 km fra Sandnes Camping
      Se flere hoteller i Mandal
      Anmeldt 25. juli 2022 via mobile enheter

Veldig bra campingplass. Fantastisk vertskap, hyggelige og veldig hjelpsomme. Rene toaletter. Gode ordninger for dusjer. Lett og navigere seg frem.
      Super plass for barna. Ligger nært elva. Utleier selger fiskekort og leier ut fiskeutstyr.

Dato for oppholdet: juli 2022
      Takk, Birger H
      Anmeldt 14. juli 2022

Ligger fint til ved Mandalselva bare et lite stykke øst for Mandal. Veldig koselig plass, rent og pent og hyggelig betjening. De har noen få (4 tror jeg) campinghytter og vi bodde to netter på Stabburet i begynnelsen av juli. Sjarmerende, enkel plass å bo, noe vi liker godt. Vi er ofte på lange turer, og da er det veldig kjekt med campingplasser med enkle, og forholdsvis rimelig hytter.

Dette er vårt tredje besøk, og vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2022
      Takk, Berit H
      Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Kom alene på MC med lite telt. Plassen var egentlig full, men eier fant plass til meg. Svært veldrevet og velorganisert camp.plass med hyggelig og behjelpelig vertskap. Kort vei til Mandal sentrum. En natt ble til tre her, og jeg kommer gjerne igjen 👍

Reisetype: Reiste alene
      Takk, marimy66
      Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Flott campingplass i nærheten av vannet. Meget hyggelig betjening som viste deg til plassen din og ga deg tips om selve campingen. Flotte sanitærforhold og fin pris. Det er i tillegg kort vei til Mandal sentrum.

Fint sted å overnatte hvis du er på gjennomfart i Sør-Norge.

Romtips: Fin plass med stor pågang, så vær tidlig ute😊
      Takk, mgkristoffersen
      Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi dro på spontan ferietur og endte opp ei natt på sandnes camping. Ble tatt godt imot når vi kom. Trivelige folk og koselig campingplass på ett fint opparbeidet lite sted. Vi fikk teltplass rett ved veien, og dette bråkte en del. Gikk litt utover nattesøvnen, men det gikk fint.

Takk, 124hannet