Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Super beliggenhet! Resten av plassen skulle vært pusset opp for 10 år siden. Toalett og dusj eg lite tiltalende, når du skal skifte i «garderoben» i dusjbåsen renner vannet fra de som dusjer ved siden av inn på sandalene/føttene dine. Toalettene er IKKE rene !

1  Takk, livipiviii
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Familietur med telt. Her var det god plass. Rett ved stranden og rett ved turområder. Kort gåtur til sentrum og butikker. Absolutt å anbefale. Sanitæranlegg Ok. Egentlig ingenting som var negativt med denne plassen

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ninae707
Anmeldt 4. mai 2020

Vi har blitt så godt mod tatt av en meget hyggelig å blid dame som fortalte oss om flotte turer, samt hvor vi kunne kjøpe god mat Marna de kjører gratis ut mat om ønskelig å menyen er fantastisk det kan virkelig anbefales. Selv i corona tider så har vi stor kost oss.God plass rene toaletter med sprit tilgjengelig så man kan sprite både før og etter bruk. Det fungerer bra.
At det er nye eiere merkeså de skal være så velkommen det er lavet budsjett på 50 mill som skal oppgradere plassen til 4 stjerners camping..
Vi ser frem til mye besøk fremmover. Beste hilsen Erna og Brian

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, 556ernaj
Anmeldt 30. juli 2019

Meg og min samboer oh våres 3 katter hadde tenkt å avslutte ferien i Mandal, men var vist ikke velkommen på sjøsanden feriesenter da kun familie med unger eller voksene over 30 år var velkommen.
Synst rett og slett dette var litt diskriminerende

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Christian M
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Dette er en fin plass å ligge på i Mandal. Dessverre regnet det stort sett hele dagen vi lå der så det ble ganske bløtt i bakken der vogna stod.
Når vi sjekket inn på plassen fikk vi beskjed om at det skulle være en strandfest på strandcafeen fra kl 1300 - 2300 denne dagen. Fikk ikke noen ytterligere beskjed. Så da tenkte vi at dette sikkert er for campingens gjester med aktiviteter på stranda. Så feil kunne man dessverre ta. Dette var meget dårlig opplyst fra vakta når vi sjekka inn. Selv om vi lå langt unna strandrestauranten merket vi fort at dette var noe helt annet. Dette var en ungdomsfest med meget høyt lydnivå og høyt bassvolum. Selv der vi stod ristet gulvet i vogna i takt med musikken. Vi måtte derfor ta en tur til Lindesnes fyr for å komme vekk fra støyen. Det viste seg også at dette var et arrangement som hadde vært utsolgt i lang tid og derved ikke noe for campingens gjester.
Vi fikk deved en lite koselig kveld på området. Heldigvis slutta musikken kl 2230.
Serviceanlegget var greit men noe slitt
En såpedispenser på 6 vasker (på herretoalettet) er for lite. Dusj kosta 10 kr for 3 minutter som vi syntes var dyrt.
Grunnet arrangementet på strandrestauranten fikk vi heller ikke sett noe til stranden nedenfor campingplassen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Happyfred63