Anmeldt 10. oktober 2020

Dette var en av de beste campinger som vi har besøkt. Her var det hyggelig vertskap, lett å få strøm til teltet og flotte turmuligheter med hund.
Flott plassering i forhold til sandstrender og nærhet til koselige Mandal

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, B G
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Det merkes at stedet har fått nye eiere. Prisene er økt fra kr 330 - kr 425 PR døgn. Stedet er like slitt, men nå er toaletter og dusjer så skitne at det frister lite å gå inn der. To netter på rad har det vært høylytt festing til nærmere 0125 på natten.

Jeg ble lovet nummerert plass ved siden av venner på forhåndsbestilling. Den plassen fikk jeg ikke. Andre her måtte pent flytte plass om de valgte å forlenge oppholdet. Ren forskjellsbehandling.

Campingen har egen butikk, prisene er så høye at det føles som et overgrep å handle der.

Campingen har ingen synlige tiltak mot corona pandemien. Hele stedet har forfalt siden de fikk nye eiere og det er en skam! En camping med stort potensiale, men de gamle eierne er dypt savnet! I tre generasjoner har familien feriert her, nå må det en drastisk forbedring til om vi skal komme tilbake..

Dato for oppholdet: august 2020
4  Takk, 443stianh
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Super beliggenhet! Resten av plassen skulle vært pusset opp for 10 år siden. Toalett og dusj eg lite tiltalende, når du skal skifte i «garderoben» i dusjbåsen renner vannet fra de som dusjer ved siden av inn på sandalene/føttene dine. Toalettene er IKKE rene !

1  Takk, livipiviii
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Familietur med telt. Her var det god plass. Rett ved stranden og rett ved turområder. Kort gåtur til sentrum og butikker. Absolutt å anbefale. Sanitæranlegg Ok. Egentlig ingenting som var negativt med denne plassen

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ninae707
Anmeldt 4. mai 2020

Vi har blitt så godt mod tatt av en meget hyggelig å blid dame som fortalte oss om flotte turer, samt hvor vi kunne kjøpe god mat Marna de kjører gratis ut mat om ønskelig å menyen er fantastisk det kan virkelig anbefales. Selv i corona tider så har vi stor kost oss.God plass rene toaletter med sprit tilgjengelig så man kan sprite både før og etter bruk. Det fungerer bra.
At det er nye eiere merkeså de skal være så velkommen det er lavet budsjett på 50 mill som skal oppgradere plassen til 4 stjerners camping..
Vi ser frem til mye besøk fremmover. Beste hilsen Erna og Brian

Dato for oppholdet: mai 2020