Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi leide leilighet i tre døgn i fellesferien. Superfine og nyoppussede. Alt utstyr og interiør var nytt, renslig og fint! Kort vei både ned på deilige Sjøsanden strand og kort vei inn til Mandal sentrum. Vi likte også godt at det var ett aktivitetsprogram i løpet av uken som passet for ungdommen i følget på campingen. God mat på «Grillen» :) Vi kommer gjerne igjen!

1  Takk, RagBerg
Anmeldt 30. juli 2021

Campingplassen ligger rett ved stranden med Furulunden mellom som tar unna vind fra sjøen. Stille og rolig plass. Men det er helt elendige sanitæranlegg. Do kø, kaldt vann i dusjen, en håndvask til 5 toaletter om man ikke går over på dusj-siden. Vann spruter opp fra nabodusjen mellom båsene. Håpløst å få tørket seg.
Det er ikke lagt opp til smittevern da toalettanlegget mangler håndsprit og berøringsfrie såper/tørk.

Takk, Ann B
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Aldri møtt slikt arrogant personale. Styr unna. Daglig leder bryter seg inn i telt og campingvogner hvis HUN mener ting skal gjøres annerledes. Truer både campinggjester og gjester av dem. Maktarroganse

Takk, Linda190502
Anmeldt 27. juli 2021

Dette stedet har tittel Toppcamp, men hvordan de har blitt det er umulig å forstå.
Har ikke noe positivt å si om dette stedet. Kun beliggenhet ved stranden som er bra.
Sanitæranlegg var rett og slett grisete. Dusjer var inndelt i båser med åpning mellom båsene, sånn at dusjvann fra naboen kom inn til deg når du dusjet. Dusjen festet langt oppe på veggen, og gamle blandebatteri med egen kraner for kaldt og varmt vann! Jeg hadde ikke varmt vann i dusjen en eneste gang!! Toaletter skitne, og det var en vask på 5 toaletter.
Vanskelig å parkere campingvogn da det var store røtter overalt. Trangt og smalt, og lite tilrettelagt
Personalet burde gått på kurs for hvordan prate med folk! Spesielt ei som vist nok var dagligleder. Vi har vært på mange campingplasser og møtt bare hyggelig folk, men her var det tvert imot! Maktarroganse. Våre 2 jenter var livredd henne.
En ting er i alle fall sikkert, og det er at tilbake til denne plassen skal vi aldri.

1  Takk, Mereteschjolbe
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig camping. Utrolig fin beliggenhet . Super strender og hyggelige ungdommer som jobber på plassen.
Det er alt for lite sanitær anlegg. Det å stå i kø vær gang man skal på do, eller skal ta en dusj er unødvendig, Her trengs det oppdatering og bedre fasiliteter. Dette kan bli en 4/5 stjerner ved oppdateringer. Håper virkelig dette blir tatt tak i da kommer vi tilbake.

1  Takk, toreb416