Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Dyrt, 390,- PR NATT FOR TELT UTAN STRAUM. Ikkje imponert over sanitærbygga, éin vask fordelt på 5 toalett. Skitne dusjar.

Fin beliggenheit. Hyggeleg personale. Mange fine mogelegheiter for hengekøye i skogsdelen av campingplassen. Fin strand. Kort spasertur til sentrum gjennom skogen. Fint område til å lufte hund. Gratis dusj/varmtvatn.

Alt i alt den dyraste campingen me har besøkt, men eit fint og hyggeleg opphold.

Takk, ingelina88
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi har tidligere ikke vært på en camping med så sentral beliggenhet samtidig som det er så rolig. Naturområdene er helt unike med den nydelige Furulunden og alle sandstrendene, som alt ligger i gangavstand. Campingbutikken var sørgelig, men sentrum ligger så nære at det går fint å handle et annet sted. Vi var her i en uke og storkoste oss. Hadde med hund og lykken var stor da vi faktisk kunne ha den med på stranda. Opplevde sanitæranlegget som noe slitent, men har hørt at det skal oppgraderes til vinteren. Det var satt opp Fortum ladestasjoner (AC) utenfor resepsjonsområdet og det var helt topp for oss som kjører elbil.

Romtips: Anbefaler en tur opp på Hobdetoppen, som ligger rett ved bak campingen.
Takk, Katrine68
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi leide leilighet i tre døgn i fellesferien. Superfine og nyoppussede. Alt utstyr og interiør var nytt, renslig og fint! Kort vei både ned på deilige Sjøsanden strand og kort vei inn til Mandal sentrum. Vi likte også godt at det var ett aktivitetsprogram i løpet av uken som passet for ungdommen i følget på campingen. God mat på «Grillen» :) Vi kommer gjerne igjen!

1  Takk, RagBerg
Anmeldt 30. juli 2021

Campingplassen ligger rett ved stranden med Furulunden mellom som tar unna vind fra sjøen. Stille og rolig plass. Men det er helt elendige sanitæranlegg. Do kø, kaldt vann i dusjen, en håndvask til 5 toaletter om man ikke går over på dusj-siden. Vann spruter opp fra nabodusjen mellom båsene. Håpløst å få tørket seg.
Det er ikke lagt opp til smittevern da toalettanlegget mangler håndsprit og berøringsfrie såper/tørk.

Takk, Ann B
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Aldri møtt slikt arrogant personale. Styr unna. Daglig leder bryter seg inn i telt og campingvogner hvis HUN mener ting skal gjøres annerledes. Truer både campinggjester og gjester av dem. Maktarroganse

Takk, Linda190502