Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi var 2 familier som hadde blitt lovet/fått bekreftelse på mail om og få ha teltene ved siden av hverandre. Vi var tidlig ute med og bestille( mai). Men når vi meldte vår ankomst, gjaldt ikke denne mailen lenger å vi ble plassert i hver vår ende av campingen. Pga.noen hadde betalt ekstra for og få "ikke flytt" stempel på seg. Noe vi ikke visste om eller hadde fått med oss vi kunne betale ekstra for. Så det ble veldig dumt..men vi fikk til en ordning etter mye om og men, så vi fikk plass rett utenfor sanitæranlegget. Sånn passe fornøyd med den løsningen..synts det var mye rot i vår bestilling og virket ikke som dama vi snakket med hadde helt oversikt..men pluss for inkludert dusjing i prisen.

Takk, rebekkalerbrekkg
Anmeldt 4. august 2021

Vi leide en hytte i en uke, vi betalte 17.600,- for en enkel hytte, syntes dette var dyrt og forventet da godt vedlikehold og renhold. Dessverre var hytta og særlig kjøkkenet ganske skittent og hytta bar preg av dårlig vedlikehold generelt. Gardiner som falt ned, knagger som manglet på hattehylla, klesskap uten stang osv. Tenker disse hyttene er overmodne for en oppgradering. Det bør også fjernes trær over hele plassen, da absolutt alt ligger i skygge pga mange trær/skog overalt. Man kunne ikke sole seg utenfor hytta, da trær skygget for solen hele dagen! Det samme gjelder campingplassen, trær og skygge overalt. De har også fjernet bassenget og vannskliene, syntes det var synd mtp. barna. Ellers en fin plass og god beliggenhet.

Takk, Sommerturist2021
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vakker beliggenhet, ok plass, men noen av plassene er er ikke egnet for hverken vogn eller bobil. Sanitæranlegget skulle vært renovert for evigheter siden. Dusjet 3 ganger på 48 timer, alle 3 gangene har vært i kaldt vann. Kort beliggenhet til stranden og sentrum, hvilket var ternikast 6, men pga sanitæranlegget blir det en total på 2.

Romtips: Unngå å dusje på ettermiddag/kveld, da er vannet iskaldt.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, annkathlak
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Dyrt, 390,- PR NATT FOR TELT UTAN STRAUM. Ikkje imponert over sanitærbygga, éin vask fordelt på 5 toalett. Skitne dusjar.

Fin beliggenheit. Hyggeleg personale. Mange fine mogelegheiter for hengekøye i skogsdelen av campingplassen. Fin strand. Kort spasertur til sentrum gjennom skogen. Fint område til å lufte hund. Gratis dusj/varmtvatn.

Alt i alt den dyraste campingen me har besøkt, men eit fint og hyggeleg opphold.

Takk, ingelina88
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi har tidligere ikke vært på en camping med så sentral beliggenhet samtidig som det er så rolig. Naturområdene er helt unike med den nydelige Furulunden og alle sandstrendene, som alt ligger i gangavstand. Campingbutikken var sørgelig, men sentrum ligger så nære at det går fint å handle et annet sted. Vi var her i en uke og storkoste oss. Hadde med hund og lykken var stor da vi faktisk kunne ha den med på stranda. Opplevde sanitæranlegget som noe slitent, men har hørt at det skal oppgraderes til vinteren. Det var satt opp Fortum ladestasjoner (AC) utenfor resepsjonsområdet og det var helt topp for oss som kjører elbil.

Romtips: Anbefaler en tur opp på Hobdetoppen, som ligger rett ved bak campingen.
Takk, Katrine68