“Søstre tur”
Anmeldelse av Hr.Redaktor

Hr.Redaktor
Vurdert som nr. 5 av 27 Restauranter i Mandal
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hadde to besøk på denne restauranten, iløpet av helgen.
Vi var 4 i følge .
Fikk servert nydelig mat, men den ene retten "nudler med scampi" var alt for sterk.( Vi sa ifra om det)
Hyggelig betjening, men litt treg servering.
Ellers en fin restaurant.

1  Takk, gerdedelg

Anmeldt 16. mai 2020 via mobile enheter

Sentralt beliggende restaurant. Uformelt og koselig interiørmessig. Hyggelige ansatte. Vi spiste indrefilet til hovedrett. Den var mør og fin, veldig god. Kanskje litt lite krydret etter min smak. Av dessertene anbefaler jeg å smake på den hjemmelagde pære-sorbeten, den var fantastisk god. Alt i alt et hyggelig besøk. Ingen 5’er men en god 4’er. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, JanXXXX
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Jeg og min venninne har spist her ved flere anledninger, gjerne onsdagskonserter. Har prøvd flere middagsretter og noen desserter + forskjellige drinker (med og uten alkohol). Alt kjempe godt. Servicen pleier å være god og de er alltid hyggelige. (Kan skjønne de har mye å gjøre på dager som onsdagskonsertene er, alltid stappfullt med folk). Kommer gjerne tilbake hit

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, HeiStra91
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Vi var to par som stakk innom for en middag etter en lang tur på motorsykkel i varmen. Vi bestilte barbequeburger, fiskesuppe, thai coconut med villfangede tigerreker og Bowl ned spicy lam. Alle var veldig fornøyd , og jeg som spiste barbequbrger var spesielt fornøyd da jeg har spist en del burgere . Det var noe av det beste innen burger jeg har smakt! Dette må dere prøve.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Børre N
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

På gjennomreise tok vi turen innom her for litt mat. Hyggelig servitør var raskt på plass og tok bestilling på drikke med en gang. Menyen var ok med litt forskjellig å velge i. Fruen valgte lam og jeg Thai red curry med reker og noodler. I følge fruen var lammet veldig godt.... min Thai curry var helt grei... kokken hadde vært vel raus ned sitron/lime så den var litt for syrlig . Ellers bra med reker ... litt lite grønnsaker kanskje . Hyggelig sted og helt grei mat !

Dato for besøk: mai 2019
Takk, trond116

Reisende som så på Hr.Redaktor, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Hr.Redaktor? Del dine erfaringer!