“Veldig god mat og service”
Anmeldelse av Hr.Redaktor

Hr.Redaktor
Vurdert som nr. 3 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 18. juli 2021

Veldig god mat for en god pris. Drar tilbake hit så fort jeg får mulighet! God og variert mat for hele familien. 2/7 er veganere så den veganske tacoen var perfekt.

Takk, Kateket234
Andrea K, Markedsføring på Hr.Redaktor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Velkommen tilbake!

Anmeldt 12. november 2020

Vi hadde deilige lammeskanker, og hamburger, og alt var kjempegodt. Servicen var god og hyggelig. Det ble gjort en feil i bestillingen, dette ble ordnet opp på en veldig proff og hyggelig måte. All ros til stedet.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, JonMortenJ
Anmeldt 15. august 2020

Veldig hyggelig ansatte og nydelig mat. Vi hadde bestilt bord på Manalsstua, men der var det stengt når vi kom.....Vi skulle feire 60 års dag, og var 10 voksne og to barn.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 568mortenb
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

God service og fantastisk god mat!
Jeg bestilte indrefilet av okse og denne er blant de aller beste biff-rettene jeg har spist!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 118terjen
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 3 personer på jakt etter et bedre måltid, noe vi absolutt fikk. Hamburger var saftig og smakfull, wok med Tiger reker var kanskje litt lite krydret, men ellers veldig god. Toppen var svinenakke, med en kjempegod hjemmelaget barbeque. Hadde en fantastisk dessert, sobre med bær. Toppet det hele med en kjempegod irish coffe. Kjempehyggelig betjening. Absolutt å anbefale å ta en tur innom.

Takk, Gutte2K

Reisende som så på Hr.Redaktor, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Hr.Redaktor? Del dine erfaringer!