“Bra liv tam suppe”
Anmeldelse av Hr.Redaktor

Hr.Redaktor
Vurdert som nr. 4 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Maten var gjennomsnittlig - får pluss for bra liv. Konsert og topp stemning Fiskesuppen smakte som hverdagsmiddag og var egentlig ganske smakløs. Ikke laget på noen god kraft iallfall og var vel småbiter med sei oppi. Jo, var noen reker og fire blåskjell også
( kanskje greit at det ikke var flere, Mattilsynet har vel frarådet blåskjell akkurat nå)

1  Takk, InaMitt

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig hyggelig personal,men maten er ikke noe å skryte av. Hamburgeren var jobbet hardt og tung og ble servert på noe som lignet et billig rundstykke fra Kiwi. Shortribs var et stykke geleaktig fleskestykke uten noe kjøtt. Pomfritten var høydepunktet på begge måltidene.

Takk, 645livt
Anmeldt 18. juli 2021

Veldig god mat for en god pris. Drar tilbake hit så fort jeg får mulighet! God og variert mat for hele familien. 2/7 er veganere så den veganske tacoen var perfekt.

Takk, Kateket234
Andrea K, Markedsføring på Hr.Redaktor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Velkommen tilbake!

Anmeldt 12. november 2020

Vi hadde deilige lammeskanker, og hamburger, og alt var kjempegodt. Servicen var god og hyggelig. Det ble gjort en feil i bestillingen, dette ble ordnet opp på en veldig proff og hyggelig måte. All ros til stedet.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, JonMortenJ
Anmeldt 15. august 2020

Veldig hyggelig ansatte og nydelig mat. Vi hadde bestilt bord på Manalsstua, men der var det stengt når vi kom.....Vi skulle feire 60 års dag, og var 10 voksne og to barn.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 568mortenb

Reisende som så på Hr.Redaktor, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Hr.Redaktor? Del dine erfaringer!